تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از بانکداری الکترونیکی در شعب بانک انصار شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از سیستم بانکداری الکترونیکی شعب بانک انصار شهر اصفهان انجام شد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از نظر نحوه اجرا توصیفی – همبستگی می باشد. تعداد جامعه آماری این پژوهش، بیشمار و نامعلوم و شامل کلیه مشتریان بانک انصار که به طور بالقوه، کاربر بانکداری الکترونیکی هستند، می باشد. برای محاسبه حجم نمونه از روش نمونه گیری کرجسی و مورگان ) ۱۹۷۱ ( استفاده شد که تعداد نمونه ۳۸۴ نفر می باشد. در این پژوهش از روش نمونه گیری دردسترس استفاده گردید. ابزار جمع آوری اطلاعات، پرسشنامه بومی سازی شده ژو و همکاران ) ۲۰۱۰ ( و بوریاچ و همکاران ) ۲۰۱۰ (، با تعداد ۱۹ سوال بوده که روایی محتوایی آن با استفاده از نظر اساتید راهنما، متخصصان و صاحب نظران مدیریت و همچنین از نظر برخی پاسخ دهندگان جهت آزمودن روایی صوری پرسشنامه استفاده کرد.همچنین ازتحلیل عامل تاییدی برای روایی سازه استفاده شد. پایایی آن از طریق شاخص آلفای کرونباخ معادل ۸۶ / ۰ به دست آمد که شامل مشخصات فردی و سوال های اصلی و تخصصی ویژه بررسی فرضیه های تحقیق بوده است. برای تجزیه و تحلیل داده های پژوهش از دو سطح آمار توصیفی و استنباط استفاده شد. در سطح توصیفی از جداول و نمودار فراوانی و درصد فراوانی، میانگین و در سطح استنباطی نیز از، مدل معادلات ساختاری استفاده شد. عملیات آماری یاد شده با استفاده از نرم افزار SPSS نسخه ۲۱ و نرم افزار PLS انجام پذیرفت. براساس نتایج به دست آمده از تحلیل معادله ساختاری نشان داد که ضریب معناداری مسیر ) Z( میانمتغیرهای تحقیق و استفاده از بانکداری الکترونیکی از ۹۶ / ۱ بیشتر است که حاکی از معنادار بودن اثر در سطح اطمینان ۹۵ % می باشد که باعث تایید همه فرضیه ها می شود. نتایج این پژوهش نشان داد که تاثیر کیفیت خدمات، کیفیت سیستم و کیفیت اطلاعات بر تمایل استفاده از سیستم بانکداری الکترونیکی شعب بانک انصار شهر اصفهان، مثبت بوده است. با توجه به مقدار ضریب استاندارد شده برای هر فرضیه، بیشترین تاثیر را فرضیه سوم با ضریب استاندارد ۷۱ / ۰ داشته است و کمترین اثر هم مربوط به فرضیه دوم با ضریب استاندارد ۵۸ / ۰ ، می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.