بررسی و تحلیل فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و تحلیل فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و تحلیل فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و تحلیل فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و تحلیل فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

صادرات به عنوان معمولترین راه پیش روی شرکتها، خصوصا شرکتهای کوچک و متوسط، برای ورودبه بازارهای خارجی شناخته شده است. یکی از مهمترین دلایل این امر این است که صادرات، در قیاس با سایر روشهای بینالمللی شدن، به منابع کمتری نیاز دارد. از اینرو، فروش صادراتی به طور فزاینده به عنوان راه مناسب رشد شرکت مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین نقش فرهنگ بازارگرایی به عنوان ابزاری برای ساماندهی اطلاعات بازار از یک سو، و اعمال مدیریت بهتر از سوی دیگر، بیشتر مشخص میشود. با توجه به ضرورتهای اشاره شده فوق در تحقیق حاضر لذا محقق به دنبال بررسی و تحلیل فرهنگ بازارگرایی و عملکرد صادراتی شرکت های تولیدی می باشد. پژوهش حاضر از نوع توصیفی- تحلیلی است و به لحاظ هدف کاربردی است. برای جمع آوری دادهها از منابع کتابخانه ای و اسنادکاوی به منظور بررسی ادبیات موضوع و پیشینه تحقیق، پرداخته شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.