بررسی عوامل موثر بر وفاداری و دلبستگی مشتریان به برند در محیط صنعتی ایران مورد مطالعه: صنعت تولیدات کیف و کفش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی عوامل موثر بر وفاداری و دلبستگی مشتریان به برند در محیط صنعتی ایران مورد مطالعه: صنعت تولیدات کیف و کفش دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی عوامل موثر بر وفاداری و دلبستگی مشتریان به برند در محیط صنعتی ایران مورد مطالعه: صنعت تولیدات کیف و کفش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی عوامل موثر بر وفاداری و دلبستگی مشتریان به برند در محیط صنعتی ایران مورد مطالعه: صنعت تولیدات کیف و کفش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی عوامل موثر بر وفاداری و دلبستگی مشتریان به برند در محیط صنعتی ایران مورد مطالعه: صنعت تولیدات کیف و کفش :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

برند یکی از ارزشمند ترین دارایی های هر سازمان است که مدیریت مناسب آن می تواند راه را برای رسیدن به سهم بیش تر بازار و سودآوری بیش تر در هر صنعتی هموار سازد. بنابراین نیاز است تا مدیران عوامل موثر بر وفاداری به برند را شناسایی کنند. ما در این پژوهش قصد داریم این عوامل را در محیط صنعتی ایران از دیدگاه مشتریانی که به خرید کیف و کفش می پردازند بررسی نماییم. مدل پیشنهادی تحقیق سه عامل را مورد مطالعه قرار می دهد از جمله : صمیمیت برند، تعهد کیفیت و اصالت برند. جامعه آماری تحقیق شامل دانشجویان دانشگاه خوارزمی تهران در سال ۱۳۹۶ می باشد. برای گردآوری اطلاعات میدانی از پرسش نامه استفاده شده است. نتایج حاصل از آزمون تی نشان می دهد که در زمینه کیف و کفش صمیمیت برند ، تعهد کیفیت و اصالت برند بر وفاداری مشتریان موثر می باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.