بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS :
تعداد صفحات :۱۷
چکیده مقاله:
طی چند سال اخیر ظهور فناوری های نوین و ایجاد تحولات عظیم در بازارهای جهانی، زنجیره تامین رابیش از پیش ضروری ساخته است، به نحوی که سازمان های مختلف جهت ایجاد و حفظ موقعیت و جایگاه رقابتی خود، ناگزیر به استفاده از مدیریت زنجیره تامین می باشد. تحقیق حاضر نیز به بررسی رابطه بین الگوی زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از تکنیک TOPSIS پرداخته است. نتایج حاکی از آن بود که شاخص های کیفیت محصول، فرهنگ سازمانی، رقابت پذیری، اطلاعات و ارتباطات، یکپارچه سازی، ساختار سازمانی، هماهنگ سازی، زمان تامین، قابلیت اطمینان، و دردسترس بودن، رابطه معنی داری بر کیفیت ارایه خدمات به مشتریان دارند همچنمین مشخص گردید وضعیت تدارکات کنونی نسبت به سیستم مبتنی بر الگوی SCM ضعیف تر می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.