بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از مدل TOPSIS :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

طی چند سال اخیر ظهور فناوری های نوین و ایجاد تحولات عظیم در بازارهای جهانی، زنجیره تامین رابیش از پیش ضروری ساخته است، به نحوی که سازمان های مختلف جهت ایجاد و حفظ موقعیت و جایگاه رقابتی خود، ناگزیر به استفاده از مدیریت زنجیره تامین می باشد. تحقیق حاضر نیز به بررسی رابطه بین الگوی زنجیره تامین با ارتقاء کیفیت خدمات و ارایه راهکارهای مناسب با استفاده از تکنیک TOPSIS پرداخته است. نتایج حاکی از آن بود که شاخص های کیفیت محصول، فرهنگ سازمانی، رقابت پذیری، اطلاعات و ارتباطات، یکپارچه سازی، ساختار سازمانی، هماهنگ سازی، زمان تامین، قابلیت اطمینان، و دردسترس بودن، رابطه معنی داری بر کیفیت ارایه خدمات به مشتریان دارند همچنمین مشخص گردید وضعیت تدارکات کنونی نسبت به سیستم مبتنی بر الگوی SCM ضعیف تر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.