بررسی تاثیر هوش معنوی مدیران بر عوامل موثر بر برندسازی مطالعه موردی:هلدینگ صنایع اقتصادی آستان قدس رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوش معنوی مدیران بر عوامل موثر بر برندسازی مطالعه موردی:هلدینگ صنایع اقتصادی آستان قدس رضوی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوش معنوی مدیران بر عوامل موثر بر برندسازی مطالعه موردی:هلدینگ صنایع اقتصادی آستان قدس رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش معنوی مدیران بر عوامل موثر بر برندسازی مطالعه موردی:هلدینگ صنایع اقتصادی آستان قدس رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوش معنوی مدیران بر عوامل موثر بر برندسازی مطالعه موردی:هلدینگ صنایع اقتصادی آستان قدس رضوی :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

برند سازی برای بنگاه اقتصادی مدیون عوامل زیادی می باشد ، یکی از عوامل کلیدی در راستای دستیابی به برند برتر کارکنان و مدیران هر سازمان هستند.در این تحقیق هدف، بررسی نقش هوش معنوی بر برند سازی هلدینگ اقتصادی آستان قدس رضوی می باشد. جامعه آماری این پژوهش ۵۷ نفر ، شامل مدیران هلدینگ صنایع غذایی آستان قدس رضوی است. با توجه به ویژگیهای جامعه آماری شیوه نمونه گیری تصادفی ساده در نظر گرفته شد، با استفاده از جدول برآورد حجم نمونه فرمول کوکران تعداد نمونه آماری ۵۰ نفر انتخاب شد. در این تحقیق محقق برای اندازه گیری متغیرهای تحت بررسی در خصوص برندسازی از پرسشنامه های محقق ساخته و پرسشنامه استاندارد هوش معنوی کینگ استفاده شد. تجزیه و تحلیل یافته ها با استفاده از آزمونهای رگرسیون ساده خطی نشان داد که هوش معنوی بر برند سازی بنگاه اقتصادی تاثیر ندارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.