بررسی تاثیر منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید بر عملکرد بازار محصولات جدیدمطالعه موردی شرکت ایران خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید بر عملکرد بازار محصولات جدیدمطالعه موردی شرکت ایران خودرو دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید بر عملکرد بازار محصولات جدیدمطالعه موردی شرکت ایران خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید بر عملکرد بازار محصولات جدیدمطالعه موردی شرکت ایران خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید بر عملکرد بازار محصولات جدیدمطالعه موردی شرکت ایران خودرو :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی و پیچیده کسب کار در هزاره سوم اکثر مدیران کسب و کارهای کوچک و شرکتهای بین المللی بزرگ به سمت افزایش سهم خود از بازار با توجه به شرایط شرکت، محیط و نوع محصولات خود گرایش پیدا کردهاند و به این نتیجه رسیدهاند که این هدف بهوسیله ارتقاء عملکرد بازار محصولات جدید امکان پذیر است. برای ارتقاء سهل و کم ریسکتر این متغیر میتوان از دو عامل منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید استفاده کرد. در پژوهش پیش رو هدف این است که با توجه به محیط رقابتی ایجاد شده در بازار خودرو کشور و از دست رفتن میزان قابل توجهی از سهم بازار خودروسازان داخلی، به بررسی تاثیر منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید برای ایجاد عملکرد بهتر بازرا محصولات جدید، توجه شود. در این پژوهش تلاش شده تا با در نظر گرفتن مدیران و کارکنان شرکت ایرانخودرو به عنوان جامعه آماری به این سوال که آیا دو متغیر منابع تکنولوژی و مزیت محصولات جدید به عنوان عوامل موثر بر عملکرد بازار محصولات جدید می باشند، پاسخ دهد. اطلاعات به دست آمده از طریق پرسشنامه و تحلیل آنها از طریق آزمون تی در پژوهش حاضر نشان میدهد که دو عامل مذکور در عملکرد بازار محصولات جدید تاثیر گذار هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.