بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر ریسک ادارک شده و اعتماد در رفتار خرید آنلاین مشتریان فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر ریسک ادارک شده و اعتماد در رفتار خرید آنلاین مشتریان فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر ریسک ادارک شده و اعتماد در رفتار خرید آنلاین مشتریان فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر ریسک ادارک شده و اعتماد در رفتار خرید آنلاین مشتریان فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر ریسک ادارک شده و اعتماد در رفتار خرید آنلاین مشتریان فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

استراتژی بازاریابی کلید دستیابی فروشگاههای اینترنتی به اهداف سودآوری و بقا در عرصه تجارت الکترونیک است. پژوهش حاضر مطالعه ای کاربردی است که با هدف بررسی تاثیر استراتژی بازاریابی بر ریسک ادارک شده و اعتماد در رفتار خرید آنلاین مشتریان فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ صورت گرفته است.در این مطالعه برای سنجش متغیرهای تحقیق از پرسشنامه طیف لیکرت استفاده شده است. برای بررسی روایی پرسشنامه از اعتبار محتوا و اعتبار سازه استفاده شده است. برای محاسبه پایایی از ضریب آلفای کرونباخ ۸۷۱ / ۰ محاسبه گردید. روایی سازه و تحلیل عاملی تاییدی بر صحت پرسشنامه دلالت داشته است. جامعه آماری این تحقیق مشتریان فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ بوده و ۴۰۰ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شده اند. برای آزمون فرضیات تحقیق، از تکنیک مدل معادلات ساختاری و نرمافزار لیزرل استفاده شد. آزمون کولموگروف اسمیرنف نشان داد توزیع دادههای سنجش هریک از ابعاد نرمال است. همچنین آزمون همگنی دادهها نیز بر تصادفی بودن داده ها دلالت داشته است بنابراین استفاده از تکنیک مدلیابی معادلات ساختاری برای آزمون فرضیههای پژوهش مناسب است. بارعاملی استاندارد تاثیر استراتژی بازاریابی بر ریسک ادراک شده ۶۷ / ۰ و بر اعتماد مشتریان – ۸۳ / ۰ بدست آمده است. بنابراین استراتژی بازاریابی سازمان بر ریسک تاثیر منفی و بر اعتماد مشتریان تاثیر مثبت و معناداری دارد. از سوی دیگر بارعاملی استاندارد تاثیر ریسک ادراکشده بر اعتماد مشتریان ۳۳ / ۰ و بر قصد خرید – ۳۴ / ۰ بدست آمده است. بنابراین ریسک ادراکشده تاثیر منفی بر اعتماد و قصد خرید دارد. در نهایت بارعاملی استاندارد تاثیر اعتماد مشتریان بر قصد خرید ۸۵ / ۰ بدست آمده است. بنابراین اعتماد مشتریان تاثیر مثبت بر قصد خرید دارد. بنا بر آنچه بیان شد؛ وجود استراتژی بازاریابی و تمرکز بر کاهش ریسک و افزایش اعتماد مشتری، پیش فرضهایی برای موفقیت در زمینه فروشگاههای اینترنتی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.