بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی ؛ مطالعه ای در شعب بانک تجارت استان کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بین هوش تجاری با اثربخشی بازاریابی میباشد روش تحقیق، توصیفی و از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری پژوهش کلیه مدیران و کارکنان شعب بانک تجارت استان کرمانشاه ، به تعداد ۱۴۰ نفر میباشد. که براساس فرمول کوکران روش نمونهگیری تصادفی طبقه ای تعداد ۱۰۵ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. جهت سنجش متغیرها از پرسشنامه هوش تجاری پرویچ و همکاران(۲۰۱۲ (و پرسشنامه ۱۵ سوالی عملکرد بازاریابی بردبار ( ۱۳۹۰ (استفاده شد. که پایایایی پرسشنامه ها با استفاده از آزمون آلفای کرونباخ به ترتیب ۸۱/ ۰ و ۸۰/۰ به دست آمد. به منظور تجزیه و تحلیل داده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شد. یافته های پژوهش نشان داد که بین مولفه هوش تجاری(۴۳۵/۰ ( با اثربخشی بازاریابی از دیدگاه مدیران و کارکنان شعب بانک تجارت استان کرمانشاه ارتباط معنی دار و مستقیمی وجود دارد. نتایج تجزیه و تحلیل رگرسیون آشکار ساخت که که مولفههای هوش تجاری توانسته اند حدود ۳۴۲/۰ درصد از واریانس تغییرات اثربخشی بازاریابی را پیش بینی کنند. که در این میان مولفه قابیلت تحلیلی بیشترین سهم را در این پیش بینی دارد. لذا دایر کردن واحدهای ویژه برای هوش تجاری توسط مدیران بانک ها در جهت بهبود کسب وکار رقابتی امری ضروری به نظر می رسد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.