اخلاق در بازاریابی مجازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اخلاق در بازاریابی مجازی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اخلاق در بازاریابی مجازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اخلاق در بازاریابی مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اخلاق در بازاریابی مجازی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

امروزه گسترش بازارها، تنوع محصولات و افزایش تعداد شرکت های تولیدی ، فضای رقابتی را در بازاربه وجود آورده و در نتیجه شرکت ها ناچار به استفاده از راهبردهایی هستند که سودآوری و ماندگاری بیشتر انها را در بازار به ارمغان آورد .در این میان توجه بیش ازاندازه به بقای شرکت و سودآوری آن، موجب انحراف توجه مدیران از یک اصل اساسی یعنی اخلاق در مدیریت فعالیتهای بازاریابی میگردد و نیز کسب وکارهای موفق پیوسته به دنبال افزا یش رضا یت مشتریان و سایر برخورداران خود بوده و راه رسیدن به این هدف را در به اجرا گزاردن معیارهای اخلاق ی یافته اند ظهور وگسترش معاملات الکترونیکی در دهه اول قرن ۲۱ و انجام معاملات فراوان اینترنتی، اهمیت موضوع را چند برابر کرده است. التزام به اخلاق در بازرگانی و کسب وکار نوعی اعتماد بوجود میآورد که خود سرمایه ای اجتماعی و ارزشمند است و موفقیت بلندمدت بنگاههای اقتصادی را تضمین می نماید . لذا تحقق اخلاق به عنوان یکی از اصلیترین آرمانهای جوامع مورد توجه قرار دارد، تا آنجا که تحقق اخلاق در تجارت به عنوان مهم ترین مزیت رقابتی سازمان مورد توجه محققان قرار گرفته است. هدف از تحقیق مروری حاضر بررسی اخلاق در بازاری ابی مجازی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.