نقش رسانه ها در نیرومند کردن گردشگری معنوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه ها در نیرومند کردن گردشگری معنوی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه ها در نیرومند کردن گردشگری معنوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه ها در نیرومند کردن گردشگری معنوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه ها در نیرومند کردن گردشگری معنوی :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

ایران از روزگاران کهن گاهواره فرهنگ ریشه دار بوده است که آثار باشکوه آن، تاکنون دیده شده و مورد ستایش جهانیان است. تاریخ و فرهنگ چندین هزار ساله ایران، آثار خیره کننده ای از خود، در همه جای کشور بر جای نهاده و از ایران، جالب ترین تصویر گردشگری را در کشورها عرضه کرده است. ایران با دارا بودن مجموعه هایی از پدیده های طبیعی و کهن ترین تمدن های جهان، جاذبه های باستانی، تاریخی و مکان های فرهنگی و مذهبی، جایگاه در خور جغرافیایی، توانمندهای بسیاری برای فرا خواندن گردشگر دارد. بسیاری از متن های کهن ایرانی چه در دوران پیش از اسلام و جه در دوره اسلامی، به موضوع های ویژه ای از مجموعه میراث معنوی پرداخته اند، از جمله می توان به باورها، روش ها و آیین های برخاسته از آنها، آداب معاشرت و غیره اشاره کرد. گردشگری معنوی به معنای ایجاد فرصت های درخور برای گردشگران به منظور اندوختن آزمون های معنوی و دستیابی به معنای ژرف تری از زندگانی، به عنوان سازه ای تاثیرگذار جهت شکوفایی توانایی های مبتکرانه و بالا رفتن سطح زندگی ضرورتی غیرقابل پرهیز است. اکنون دوره ای است که فرایند دگرگونی ها، آن چنان پرشتاب است که رسانه های گروهی، اگر نتوانند خود را با این دگرگونی ها همگام کنند، دچار ایستایی می شوند و بی گمان در آینده حضور کم رنگی خواهند داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.