بازاریابی اجتماعی و توسعه دیپلماسی فرهنگی در گردشگری با رویکرد معنوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بازاریابی اجتماعی و توسعه دیپلماسی فرهنگی در گردشگری با رویکرد معنوی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بازاریابی اجتماعی و توسعه دیپلماسی فرهنگی در گردشگری با رویکرد معنوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بازاریابی اجتماعی و توسعه دیپلماسی فرهنگی در گردشگری با رویکرد معنوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بازاریابی اجتماعی و توسعه دیپلماسی فرهنگی در گردشگری با رویکرد معنوی :
تعداد صفحات :۲۷
چکیده مقاله:
رشد و توسعه روز افزون صنعت گردشگری، تعاملات میان گردشگران و جامعه میزبان را بیش از پیش مورد توجه قرار داده که می توان آن را از چشم انداز دیپلماسی فرهنگی تحلیل و بررسی نمود. مفهوم بازاریابی اجتماعی، به عنوان راهبرد کاربردی با محوریت معنویت در دیپلماسی فرهنگی، راهکاری نوین و موثر را در توسعه گردشگری و همچنین تعاملات سازنده و اخلاقی میان جوامع میزبان و گردشگران فراهم می آورد. در این پژوهش بازاریابی اجتماعی در بستر دیپلماسی فرهنگی، به عنوان راهبردی کارآمد برای تامین نیازهای مادی و معنوی سازمان های متولی گردشگری با تاکید بر معنویت مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. این پژوهش به شیوه توصیفی-تحلیلی صورت پذیرفته و داده های مورد نیاز از مطالعات اسنادی -کتابخانه ای بدست آمده اند. نتایج بررسی به ضرورت برقراری همکاری و هماهنگی میان دولت، نخبگان و متولیان سازمان های خدمات گردشگری جهت تدوین نقشه راه و برنامه ای جامع برای استفاده از راهبرد بازاریابی اجتماعی در توسعه گردشگری با بهره گیری از دیپلماسی فرهنگی و محوریت اخلاق و معنویت تاکید می کند. علاوه بر آن، مولفه های بازاریابی اجتماعی با استفاده از عوامل و عناصر فرهنگی تبیین شده اند که می تواند در برنامه ریزی های بازاریابان اجتماعی سودمند واقع گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.