شبیه سازی عددی میدان جریان بین پره های کمپرسور توربین گاز با زبری مختلف و کانال خنک کاری بر توزیع دمای پره ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی عددی میدان جریان بین پره های کمپرسور توربین گاز با زبری مختلف و کانال خنک کاری بر توزیع دمای پره ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی عددی میدان جریان بین پره های کمپرسور توربین گاز با زبری مختلف و کانال خنک کاری بر توزیع دمای پره ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شبیه سازی عددی میدان جریان بین پره های کمپرسور توربین گاز با زبری مختلف و کانال خنک کاری بر توزیع دمای پره ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شبیه سازی عددی میدان جریان بین پره های کمپرسور توربین گاز با زبری مختلف و کانال خنک کاری بر توزیع دمای پره ها :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

زبری سطح خارجی و همچنین سطح کانال های خنک کاری پره های توربین تحت تاثیر عوامل مختلفی است. شیوه ی ساخت، ماشین کاری و پرداخت سطوح، شرایط عملکرد، کیفیت احتراق، نوع سوخت و شرایط هوای ورودی به موتور ازجمله این عامل اند. باگذشت زمان و تحت تاثیر این عوامل، سایش و خوردگی ایجادشده در این نواحی باعث افزایش زبری سطح می گردد .در این پژوهش به شبیه سازی عددی میدان جریان بین پره های کمپرسور توربین گاز با زبری مختلف و کانال خنک کاری بر توزیع دمای پره ها پرداخته شده است. به دلیل پیچیدگی و داشتن حالت گذرا در میدان جریان استفاده شده است. از روش حجم محدود با گسسته سازی مرتبه (۵-)۱۰ در مکان و زمان برای شبیه سازی میدان جریان بهره گردیده است. به منظور کو پل کردن معادلات سرعت و فشار، الگوریتم تکرار نمونه به کار گرفته شده است. نتایج نشان داد که بیشترین مقاومت حرارتی در ناحیه انتقال حرارت جابجایی بین سیال خنک کن و دیواره وجود دارد، لذا افزایش زبری سطح حتی در حالتی که سطح نیمه زبر باشد نیز در کاهش دمای پره بسیار موثر است و همچنین در ناحیه مکش پره، یک حباب جدایش تشکیل می شود که در نتایج تجربی هم نمایان شده است. این حباب جدایش با افزایش عدد رینولدز باریک شده و رفته رفته لایه مرزی به حالت کاملا مغشوش تبدیل می شود. علاوه بر آن در یک زبری بحرانی، ما شاهد لایه مرزی کاملا مغشوش خواهیم بود. همچنین نتایج نشان می دهد که با افزایش زبری عملکرد کمپرسور به شدت کاهش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.