بررسی وضعیت فعلی وب سایت های خرید گروهی فعال درکشور از دید ترافیک ورودی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی وضعیت فعلی وب سایت های خرید گروهی فعال درکشور از دید ترافیک ورودی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی وضعیت فعلی وب سایت های خرید گروهی فعال درکشور از دید ترافیک ورودی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی وضعیت فعلی وب سایت های خرید گروهی فعال درکشور از دید ترافیک ورودی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی وضعیت فعلی وب سایت های خرید گروهی فعال درکشور از دید ترافیک ورودی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

با افزایش دسترسی به اینترنت در کشور، تجارت الکترونیک نیز گسترش یافته است، به طوریکه که در سال های اخیر نام کسب و کارهای آنلاین جدیدی برسر زبان ها افتاده است، یکی از این کسب و کارها وب سایت های تخفیف گروهی است، اما با این وجود، در کشور مطالعات کمی درخصوص وضعیت فعلی این کسب و کار صورت گرفته است. هدف اصلی این پژوهش بررسی وضعیت فعلی این کسب و کار در ایران از دید ترافیک ورودی است. بدین منظور پس از تعیین حجم نمونه و نمونه گیری، داده های مورد نیاز جمع آوری شده و سپس صحت فرضیه های مطرح شده در این پژوهش به کمک آزمون های آماری مورد ارزیابی قرار داده شد، در این پژوهش برای انجام آزمون ها و تجزیه و تحلیل های آماری از نرم افزار SPSS استفاده شده است. درنهایت نتایج آزمون واریانس یک طرفه نشان داد که (P<0.05) است به بیان دیگر، میانگین تعداد بازدیدکننده در وب سایت هایی که در یکی از سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ تاسیس شده اند بصورت معنادار بیشتر از وب سایت هایی است که در یکی از سال های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ تاسیس شده اند، درنتیجه وب سایت های تازه تاسیس به علت فقدان کاربر کافی، در خطر تعطیلی قرار دارند. از سوی دیگر نتایج آزمون فریدمن نشان داد که بیشتر کاربران وب سایت های خریدگروهی از طریق موتورهای جستجو وارد این وب سایت ها می شوند. همچنین شبکه های اجتماعی که به عنوان یکی از منابع ترافیک ورودی شناخته می شوند و بصورت بالقوه می توانند باعث گرایش کاربران به سمت وب سایت های خریدگروهی شوند، متاسفانه مشخص شد که کم ترین سهم را در تامین ترافیک ورودی این سایت ها دارند. در انتها با توجه به نتایج و ادبیات پیشین مورد مطالعه پیشنهاداتی در خصوص بهبود وضعیت فعلی این کسب و کار ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.