شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بکارگیری خدمات همراه بانک رفاه (مورد مطالعه: مشتریان استان تهران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بکارگیری خدمات همراه بانک رفاه (مورد مطالعه: مشتریان استان تهران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بکارگیری خدمات همراه بانک رفاه (مورد مطالعه: مشتریان استان تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بکارگیری خدمات همراه بانک رفاه (مورد مطالعه: مشتریان استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر بکارگیری خدمات همراه بانک رفاه (مورد مطالعه: مشتریان استان تهران) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

با توجه به اهمیت خدمات همراه بانک در بانکداری امروزی، پژوهش حاضر به بررسیعوامل موثر بر پذیرش خدمات همراه بانک توسط مشتریان بانک رفاه کارگران می پردازد. درتدوین مدل مفهومی این پژوهش از نتایج برخی از مطالعات پیشین جهت انتخاب متغیرها بهرهبردیم. پرسش اساسی این پژوهش این است که آیا عوامل شناسایی شده بر پذیرش خدماتهمراه بانک در بانک رفاه کارگران تاثیر دارند. به منظور پاسخگویی به این پرسش، پرسشنامه-ای میان یک نمونه سیصد و هشتاد و چهار نفری از مشتریان بانک رفاه که از خدمات همراهبانک استفاده می کنند، توزیع شد و اطلاعات جمع آوری شده به کمک مدلیابی معادلاتساختاری تجزیه و تحلیل شد. یافته های این پژوهش نشان میدهد که این عوامل بر پذیرشخدمات همراه بانک در بانک رفاه کارگران تاثیر دارند. بنابراین تمرکز بر این عوامل میتواندگام مهمی در جهت بهبود پذیرش خدمات همراه بانک باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.