شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی در شرکت های تولیدی و صنعتی با استفاده از روش AHP فازی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی در شرکت های تولیدی و صنعتی با استفاده از روش AHP فازی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی در شرکت های تولیدی و صنعتی با استفاده از روش AHP فازی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی در شرکت های تولیدی و صنعتی با استفاده از روش AHP فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی در شرکت های تولیدی و صنعتی با استفاده از روش AHP فازی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تصمیماتی که در زمینه تعیین استراتژی ها گرفته می شود سازمان را متعهد می سازد که برای یک دوره نسبتابلند مدت محصولات یا خدمات خاصی را ارایه دهد، با داشتن استراتژی، می توان در زمان صرفه جویی کرد وملالت های مسیر را کم کرد و در نهایت می توان نتایج ملموسی در یک دوره ی زمانی معقول به دست آورد. دراین پژوهش با شناسایی و اولویت بندی استراتژی های بازاریابی در شرکتهای تولیدی و صنعتی سعی شدبرترین استراتژی ها رتبه بندی شوند تا به شرکتها در جهت تصمیم گیری کمک کنند. با مرور ادبیات و بررسینظرات خبرگان هفت عامل شامل نقاط قوت، ضعف، فرصت، تهدید، تمرکز نمودن بر محصولات، متمایز ساختنو رهبری در هزینه ها احصاء شدند. جهت اولویت بندی از روش AHP فازی استفاده شده است. نتایج نشان داد که معیار فرصت ها رتبه اول، معیار نقاط ضعف رتبه دوم، معیار نقاط قوت رتبه سوم، معیار تمرکز نمودن برمحصولات رتبه چهارم، معیار متمایز ساختن رتبه پنجم، معیار تهدیدها رتبه ششم و معیار رهبری در هزینه هارتبه هفتم را کسب کرده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.