شناسایی میزان موفقیت هوش عاطفی بر بازار محوری سازمان ها (مطالعه موردی : شرکت پارس میلنگ)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی میزان موفقیت هوش عاطفی بر بازار محوری سازمان ها (مطالعه موردی : شرکت پارس میلنگ) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی میزان موفقیت هوش عاطفی بر بازار محوری سازمان ها (مطالعه موردی : شرکت پارس میلنگ)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی میزان موفقیت هوش عاطفی بر بازار محوری سازمان ها (مطالعه موردی : شرکت پارس میلنگ)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی میزان موفقیت هوش عاطفی بر بازار محوری سازمان ها (مطالعه موردی : شرکت پارس میلنگ) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

تاکنون به صورت نظری بارها ادعا شده است که بازار محوری با بهبود عملکرد بازرگانی شرکت های رابطهداشته و موجب سوق دادن بیشتر عملکرد نیروهای سازمان به سمت بازار و مشتری می شود؛اما تحقیقاتمنظم و تجربی برای درک عمیق تر و اثبات این ادعاها به خصوص در محیط ایرانی کمتر انجام شده است، وهمچنین هوش عاطفی با توجه به چالش های موجود و برخورد با این موانع می تواند از اهمیت بالاییبرخوردار باشد، لذا هدف تحقیق حاضر،بررسی رابطهء بین بازار محوری و هوش عاطفی در محیطی ایرانیاست. این تحقیق از نظر روش،توصیفی- پیمایشی مبتنی بر همبستگی می باشد.شرکت نیرو محرکه به عنوان جامعهء آماری تحقیق درنظر گرفته شده اند..نتایج این تحقیق نشان می دهد که بین بازار محوری و هوشعاطفی رابطهء مثبت وجود دارد .کلیه عناصر مربوط به بازارمحوری و هوش عاطفی با یکدیگر رابطه معنیداری دارند این تحقیق از لحاظ هدف کاربردی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.