رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی (مطالعه موردی: بانک کشاورزی) :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر، با هدف شناسایی رابطه بین میزان رضایت مشتریان و جذب سپرده های بانکی در بانککشاورزی شهرستان سپیددشت انجام گردید. روش تحقیق توصیفی- همبستگی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری شامل کلیه مشتریان فعال بانک کشاورزی شهرستان سپیددشت با حداقل ۲ سالسابقه افتتاح حساب در این شعبه به تعداد ۳۷۵۰ نفر می باشد. جهت تعیین حجم نمونه با استفاده ازجدول توزیع حجم نمونه کرجسی و مورگان و روش نمونه گیری تصادفی ساده به تعداد ۳۴۸ نفر انتخابشدند. ابزار گردآوری اطلاعات شامل پرسشنامه استاندارد رضایت مشتری بروهن (۲۰۰۳) با ۲۲ سوال میباشد. روایی پرسشنامه به صورت محتوایی و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کروکباخ، ۰/۸۱ محاسبهشد. تجزیه و تحلیل فرضیه با استفاده از ضریب همبستگی اسپیرمن انجام شد. یافته ها کشان داد که بینرضایت مشتریان با جذب سپرده های بانکی مشتریان بانک کشاورزی شهرستان سپیددشت رابطه(P=0/001)، معنی داری وجود دارد. بین مولفه ی نگرش مشتریان با جذب سپرده گذاری سپرده گذارانرابطه (P=0/001) مثبت و معنی داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.