بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک (e-CRM) :
تعداد صفحات :۲۲
چکیده مقاله:
این پژوهش با هدف دستیابی به سازوکارهایی منطبق بر نیازها و پیشرفت های تکنولوژیکی جدید در حوزه تجارت و کسب و کار به دنبالبررسی تاثیر عناصر آمیخته بازاریابی بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی است و بهروش توصیفی- همبستگی صورت گرفته است. حجم نمونه تعداد ۳۸۴ نفر از تمامی مشتریانی است که در محدوده زمانیجمع آوری داده های تحقیق به فروشگاه های الکترونیکی فعال مراجعه داشته و محصولات آن ها را خریداری نموده اند کهبصورت تصادفی انتخاب شده اند. ابزارهای استفاده شده در این پژوهش پرسشنامه استاندارد عناصر آمیخته بازاریابی و پرسشنامه استاندارد مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک می باشد که پایایی آن ها از طریق آلفای کرونباخ به ترتیب ۰/۸۶ و ۰/۹۰ به دست آمد و روش تحلیل عاملی تاییدی برای بررسی روایی مورد استفاده قرار گرفته است. داده ها نیز با بهره مندی از همبستگی پیرسون رگرسیون خطای و مدل معادلات ساختاری تحلیل شدند. نتایج نشان داد عناصر آمیخته بازاریابی تاثیر مثبت و معناداری بر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک دارد و می تواند موجب ارتباط موثر با مشتری و نیز مشتری مداری گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.