ایجاد وفاداری به فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت از طریق رضایت از قیمت، تصویر درک شده و اعتماد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ایجاد وفاداری به فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت از طریق رضایت از قیمت، تصویر درک شده و اعتماد دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ایجاد وفاداری به فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت از طریق رضایت از قیمت، تصویر درک شده و اعتماد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ایجاد وفاداری به فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت از طریق رضایت از قیمت، تصویر درک شده و اعتماد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ایجاد وفاداری به فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت از طریق رضایت از قیمت، تصویر درک شده و اعتماد :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
هدف از تحقیق حاضر ایجاد وفاداری مشتری به فروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت از طریقرضایت از قیمت، تصویر درک شده از فروشگاه و اعتماد به فروشگاه می باشد. این تحقیق توصیفی- تحلیلی بوده، روش جمع آوری اطلاعات میدانی و ابزار جمع آوری داده ها پرسشنامه می باشد. در این مطالعه ازپرسشنامه استاندارد روبیو و همکاران (۲۰۱۷) استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق حاضر مشتریانفروشگاه های زنجیره ای شهرستان رشت می باشد. روایی پرسشنامه از طریق روایی محتوایی، و روایی همگراو واگرا، و پایایی آن نیز از طریق آلفای کرونباخ تایید شده است. نرم افزار مورد استفاده در این مطالعهSmart PLS2 بوده و جهت آزمون فرضیه های تحقیق از آزمون مدلسازی معادلات ساختاری استفادهشده است. نتایج حاکی از تایید فرضیه ای ۱، ۲، ۴ و ۵، و عد تایید فرضیه ۳ است. به این معنا که تاثیر مثبت رضایت از قیمت بر وفاداری مشتری، رضایت از قیمت بر اعتماد، تصویر درک شده از فروشگاه براعتماد، و اعتماد به فروشگاه بر وفاداری مشتری، مورد تایید قرار گرفته ولی تاثیر تصویر درک شده ازفروشگاه بر ایجاد وفاداری تایید نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.