ارزیابی تاثیر قابلیت های پویا در ایجاد مزیت رقابتی بنگاه ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ارزیابی تاثیر قابلیت های پویا در ایجاد مزیت رقابتی بنگاه ها دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ارزیابی تاثیر قابلیت های پویا در ایجاد مزیت رقابتی بنگاه ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارزیابی تاثیر قابلیت های پویا در ایجاد مزیت رقابتی بنگاه ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ارزیابی تاثیر قابلیت های پویا در ایجاد مزیت رقابتی بنگاه ها :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

محیط رقابتی امروز به دلیل اینکه به شدت در حال تغییر بوده و نوع تغییرات نیز بسیار متنوع شده است، نیازمندقابلیت هایی هستند که بتوانند برای بنگاه ها مزیت رقابتی پایدار را به وجود آورند. پژوهشگران پیشنهاد می کنند که باتوجه به شرایط تغییر یافته کنونی اگربنگاه ها بخواهند که با بنگاه های پیشرو رقابت کنند، باید به سمت کسب و حفظقابلیت های رقابتی پویا حرکت نمایند. لذا در این مطالعه با هدف پر کردن خلاء تحقیقاتی در این زمینه به بررسی تاثیرنقش قابلیت های پویادرایجادمزیت رقابتی در قالب تحقیقی مروری- ترویجی پرداخته شد. مزیت رقابتی از هرنوع که باشد می تواند از حیث عملکرد رقابتی به صورت پایدار یا موقتی باشد. رویکرد قابلیت های پویا (یکپارچگی، یادگیری، پیکرهبندی مجدد) بیان می کند که مزیت رقابتی بنگاه، به فرآیندهای مدیریتی و سازمانی آن بستگی دارد. نتایج نظری اینتحقیق می تواند به عنوان راهنمای راه و مکملی در راستای توجه بیشتر به نقش مهمی که قابلیت های پویادرایجادمزیترقابتی درشرکت های دولتی و خصوصی باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.