ویژگی های مدیریت آموزشی از دیدگاه نهج البلاغه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ویژگی های مدیریت آموزشی از دیدگاه نهج البلاغه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ویژگی های مدیریت آموزشی از دیدگاه نهج البلاغه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ویژگی های مدیریت آموزشی از دیدگاه نهج البلاغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ویژگی های مدیریت آموزشی از دیدگاه نهج البلاغه :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

علی (ع)، بهترین الگوی مدیریت بوده و شیوه اش متاثر از آموزه های وحیانی و هدفش، رشد ، کمال ، تقرب به خد ا،احکام و اخلاق تا پرورش انسان الهی، آشنایی با فضایل و رذایل اخلاقی بوده، موانع تعالی، شیوه پرورشی مدیران ، ویژگی های انسان جاهل، عوامل جهل، وظایف و خصایل مدیران، معلمان و نحوه گزینش آن ها و اهداف را معرفی نمودند از نظر او، تعلیم وتربیت باید مبتنی بر آموزه های دینی و اخلاقی باشد. متولیان از بین اهل فضل و دانش انتخاب شده و ضمن آشنایی با اهداف، به تکریم شخصیت، توجه کرده، با تجربه، خداشناس، وظیفه شناس، خلاق، مسیولیت پذیر، راست گو، با وجدان، پندپذیر، منظم، دارای عزت نفس، عاقل، عالم، متخصص، هدفمند، قاطع، مصمم، باانگیزه، دوستدار بچه ها، وقت شناس، صبور و … باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.