نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
مقاله حاضر به بررسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری در دوره ابتدایی می پردازد. روش این پژوهش توصیفی- تحلیلی است که اطلاعات آن از طریق بررسی کتب، مقالات و پایان نامه هایمعتبر و قابل دسترس، جمع آوری گردیده است. در این نوشتار ضمن بیان تعریف فناوری اطلاعات و ارتباطات، به روند رو به رشد آن در سال های اخیر اشاره شده است. بررسی میزان تاثیر ICT در یادگیری دروس مختلف مقطع ابتدایی و رشد مهارت های اجتماعی و تفکر خلاق، از دیگر اهداف پژوهش است. یافته ها حاکی از آن است که به کارگیری فاوا در آموزش دوره ابتدایی موجب تسهیل یادگیری، جذاب و کاربردی کردن محیط آموزش، دستیابی بهیادگیری معنادار، رشد مهارت های اجتماعی و پرورش خلاقیت می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.