مهارت حرفه ای معلمان در عناصر برنامه درسی از نظریه های یادگیری پایه پنجم تحصیلی شهرستان آمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مهارت حرفه ای معلمان در عناصر برنامه درسی از نظریه های یادگیری پایه پنجم تحصیلی شهرستان آمل دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مهارت حرفه ای معلمان در عناصر برنامه درسی از نظریه های یادگیری پایه پنجم تحصیلی شهرستان آمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مهارت حرفه ای معلمان در عناصر برنامه درسی از نظریه های یادگیری پایه پنجم تحصیلی شهرستان آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مهارت حرفه ای معلمان در عناصر برنامه درسی از نظریه های یادگیری پایه پنجم تحصیلی شهرستان آمل :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر درصدد شناسایی میزان مهارت حرفه ای معلمان از نظریه های یادگیری در عناصر برنامه درسی پایه پنجم تحصیلی است. روش این مطالعه از جهت روش گردآوری اطلاعات توصیفی و از نظر هدف کاربردی می باشد. کلیه معلمان پایه پنجم شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۶-۹۵ جامعه این مطالعه را تشکیل می دهند که تعداد آنها ۱۲۴ نفر می باشد. از روش نمونه گیری خوشه ای ۲ مرحله ای برای این مطالعه استفاده شده است. بدین منظور، از بخشهای شهرستان آمل (پایین لیتکوه، بالا لیتکوه، لاریجان، مرکزی و دابودشت) یک خوشه انتخاب شد. از هر خوشه(بخش) یک مدرسه و از هر مدرسه تمام معلمان پایه پنجم آن مدرسه به عنوان نمونه انتخاب شدند. ۱۲۰پرسشنامه توزیع شد که اطلاعات ۹۸ پرسشنامه وارد تجزیه و تحلیل شد. برای بررسی روایی از روش روایی محتوایی لاشه استفاده شد که ۰/۶۳ بدست آمدو برای بررسی پایایی ابزار نیز از آلفای کرونباخ استفاده شد که ۰/۷۹ بدست آمد. برای تجزیه و تحلیل داده ها در این پژوهش از آزمون تجزیه و تحلیل واریانس F استفاده شد. برای حصول اطمینان از مفروضات آزمون تجزیه و تحلیل واریانسF از آزمون کالموگروف اسمیرنوف بررسی نرمال بودن توزیع و از آزمون دور برای بررسی استقلال تصادفی داده ها استفاده شد که نتایج نشان دادکه توزیع نرمال و استقلال تصادفی رعایت شده است. از آزمون تعقیبی شفه هم استفاده شد که نتایج نشان داد که میزان مهارت حرفهای معلمان در عنصر برنامه درسی هدف، محتوا، روشهای تدریس و روشهای ارزشیابی نشان می دهدکه به نظریه های یادگیری رفتاری تسلط بیشتری دارندو تسلط شان به نظریه های یادگیری جدیدتری چون اجتماع گرایی و شناخت گرایی پایین تر است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.