رابطه مدیریت دانش و چابکی سازمانی با هوش سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان بهشهردر سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه مدیریت دانش و چابکی سازمانی با هوش سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان بهشهردر سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه مدیریت دانش و چابکی سازمانی با هوش سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان بهشهردر سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه مدیریت دانش و چابکی سازمانی با هوش سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان بهشهردر سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه مدیریت دانش و چابکی سازمانی با هوش سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان بهشهردر سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق تعیین رابطه مدیریتدانش و چابکیسازمانی با هوش سازمانی معلمان مقطع متوسطه شهرستان بهشهردر سال تحصیلی ۱۳۹۵-۹۶ بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود و جامعه آماری شامل کلیه معلمان مقطع متوسطه شهرستان بهشهر که۲۵۲ نفرند. که با استفاده از جدول کرجسی و مورگان تعداد ۱۵۵ نفر به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای برحسب جنسیت به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری داده ها، سه پرسشنامه استاندارد شامل: مدیریت دانش براساس مدل نیومن و کنراد (با اعتبار (۰/۸۹، چابکیسازمانی شریفی و ژانگ(با اعتبار (۰/۸۱ و هوشسازمانی البرشت(با اعتبار (۰/۸۳ میباشد. روش تجزیه و تحلیل دادهها استنباطی از آزمون کولموگروف-اسمیرنوف، آزمون t (تک نمونهای)، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون با استفاده ازنرم افزار((spss انجام شد. یافتههای تحقیق نشان داد میزان مدیریت دانش، چابکی سازمانی و هوش سازمانی معلماندر سطح بالاتر از متوسط قرار دارد. همچنین بین مولفه های مدیریت دانش(حفظ و نگهداری دانش، انتقال دانش،ایجاد دانش و کاربرددانش) و مولفههای چابکی سازمانی (انعطاف پذیری، شایستگی، سرعت و قدرت پاسخگویی) با هوش سازمانی معلمان رابطه وجود دارد. و نیز سهم مولفه های مدیریت دانش( کاربرد دانش بیشترین سهم و حفظ و نگهداری دانش کمترین سهم) و مولفههای چابکی سازمانی( شایستگی بیشترین و قدرت پاسخگویی کمترین سهم) در پیشبینی هوش سازمانی معلمان متفاوت است. در نتیجه بین مدیریت داتش و چابکی سازمانی باهوش سازمانی معلمان رابطه مثبت وجود دارد. با توجه به مقادیر ضریب همبستگی، شدت رابطه مدیریت دانش بیشتراز چابکی سازمانی میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.