بررسی مقایسه ای نظام ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده درس ریاضی و علوم تجربی پایه ششم پسر شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۶ – ۱۳۹۵ شهرستان آمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مقایسه ای نظام ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده درس ریاضی و علوم تجربی پایه ششم پسر شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۶ – ۱۳۹۵ شهرستان آمل دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مقایسه ای نظام ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده درس ریاضی و علوم تجربی پایه ششم پسر شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۶ – ۱۳۹۵ شهرستان آمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مقایسه ای نظام ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده درس ریاضی و علوم تجربی پایه ششم پسر شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۶ – ۱۳۹۵ شهرستان آمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مقایسه ای نظام ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده درس ریاضی و علوم تجربی پایه ششم پسر شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۶ – ۱۳۹۵ شهرستان آمل :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی مقایسهای نظام ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده درس ریاضی و علوم تجربی پایه ششم پسر شهرستان آمل در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ شهرستان آمل انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش، جامعه آماری شامل آموزگاران پایه ششم مدارس پسرانه دولتی و غیرانتفاعی شهرستان آمل مدارس پسرانه در سال تحصیلی ۹۶-۱۳۹۵ به تعداد ۶۸ نفر میباشند. نمونه پژوهش نمونه آماری، تمامی ۶۸ آموزگار پایه ششم مدارس پسرانه با روش نمونه گیری سرشماری که شامل تمامی افراد جامعه آماری میباشد، انتخاب شدند. برای جمع آوری اطلاعات و اندازهگیری متغیرها، از پرسشنامه ارزشیابی کیفی به اقتباس از اهداف نظام ارزشیابی توصیفی در مدارس ابتدایی تنظیم شده است و مشتمل بر سه بعد علمی، بعد عاطفی و بعد کاربردی میباشد، استفاده شد. برای تحلیل داده های روشهای آماری، آزمون کولموگروف اسمیرنف جهت بررسی نرمال بودن داده های پژوهش و یک نمونهای برای بررسی معنیدار بودن فرضیههای تحقیق، استفاده شد. نتایج آزمونهای تی تک نمونهای t آزمون به دست آمده از تحلیل دادههای حاصل از پاسخهای معلمان مجری ارزشیابی توصیفی بیانگر آن بود که از دیدگاه آنان بین ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده در درسهای ریاضی و علوم پایه ششم پسر شهرستان آمل تفاوت وجود دارد و فرض تحقیق تایید میشود. همچنین میزان ارزشیابی کیفی اجرا شده به مقدار ۹۳ / ۴ از میزان ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده کمتر میباشد . بین بعد علمی ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده در درسهای ریاضی و علوم پایه ششم پسر تفاوت وجود دارد و فرض تحقیق تایید میشود. همچنین میزان بعد علمی ارزشیابی کیفی اجرا شده به مقدار ۱۳ / ۳ از میزان بعد علمی ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده کمتر میباشد . بین بعد عاطفی ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده در درس های ریاضی و علوم پایه ششم پسر تفاوت وجود دارد و فرض تحقیق تایید میشود. همچنین میزان بعد عاطفی ارزشیابی کیفی اجرا شده به مقدار ۷۵ / ۰ از میزان بعد عاطفی ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده بیشتر میباشد . بین بعد کاربردی ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده و اجرا شده در درسهای ریاضی و علوم پایه ششم پسر تفاوت وجود دارد و فرض تحقیق تایید میشود. همچنین میزان بعد کاربردی ارزشیابی کیفی اجرا شده به مقدار ۵۴ / ۲ از میزان بعد کاربردی ارزشیابی کیفی برنامه ریزی شده کمتر میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.