بررسی رابطه بین مولفه های هوش چندگانه گاردنر و موفقیت دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه دوم در درس فیزیک(۳) و آزمایشگاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مولفه های هوش چندگانه گاردنر و موفقیت دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه دوم در درس فیزیک(۳) و آزمایشگاه دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مولفه های هوش چندگانه گاردنر و موفقیت دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه دوم در درس فیزیک(۳) و آزمایشگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مولفه های هوش چندگانه گاردنر و موفقیت دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه دوم در درس فیزیک(۳) و آزمایشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مولفه های هوش چندگانه گاردنر و موفقیت دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه دوم در درس فیزیک(۳) و آزمایشگاه :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

اطلاع از ویژگیهای فردی یک اصل در انتخاب روشهای تدریس در فرآیند آموزش درس فیزیک) ۳( و آزمایشگاه میباشد.بدین منظور پژوهشی با هدف بررسی رابطه بین مولفه های هوش چندگانه گاردنر و موفقیت دانش آموزان سال سوم مقطع متوسطه دوم در درس فیزیک ) ۳( و آزمایشگاه انجام شد. در یک مطالعه با روش همبستگی چندمتغیری، تعداد ۳۶۴ دانش آموزدر پایه سوم دوره متوسطه دوم که در سال ۹۵-۱۳۹۴ مشغول به تحصیل بودند، طبق فرمول کوکران و به روش نمونه گیری سیستماتیک انتخاب شدند. همچنین از پرسشنامه هوش چندگانه گاردنر برای تعیین امتیازات هر مولفه هوش و برای تعیین موفقیت درس فیزیک از نمرات امتحان نهایی فیزیک ) ۳( و آزمایشگاه در خرداد ماه ۴۳۵۹ استفاده شد. دادهها با روش استنباطی با استفاده از نرم افزار SPSS مورد تحلیل قرار گرفت. برای بررسی رابطه بین مولفه ها و نمره فیزیک از ضریب همبستگی پیرسون استفاده گردید. نتایج نشان میداد که بین نمره فیزیک دانش آموزان و مولفه هوش منطقی- ریاضی رابطه مثبت و بین نمره فیزیک و مولفههای هوش حرکتی- جسمانی و هوش موسیقیایی رابطه منفی وجود داشت، همچنین بین سایر مولفهها با نمره فیزیک رابطه ای وجود نداشت. با توجه به نتایج این پژوهش میتوان در راستای انتخاب شیوه های تدریس مناسب درس فیزیک اقدام نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.