بررسی نگرش ها نسبت به تبلیغات دربین دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان نوشهر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نگرش ها نسبت به تبلیغات دربین دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان نوشهر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نگرش ها نسبت به تبلیغات دربین دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان نوشهر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نگرش ها نسبت به تبلیغات دربین دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان نوشهر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نگرش ها نسبت به تبلیغات دربین دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان نوشهر :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

هدف از تحقیق حاضر آشنایی با چگونگی بررسی نگرش ها نسبت به تبلیغات دربین دانشجویان نوشهرمی باشد با متغیر های وابسته ی آن تشخیص نیاز،آگاهی بخشی ،خواسته،تقاضا،بازار می باشد نوع روش تحقیق در این تحقیق کاربردی است در این تحقیق جامعه آماری،کلیه دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان نوشهر می باشد که تعداد آنها حدود ۲۰۰۰ نفر می باشد. با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی اتفاقی و از طریق جدول مورگان ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور را به عنوان نمونه انتخاب می کنیم و از پرسشنامه استاندارد نگرش افراد نسبت به تبلیغات شده استفاده گردیده است.که دارای ۳۰ سوال می باشد. روش تجزیه وتحلیل دراین پژوهش: بااستفاده ازآزمون خی دو به بررسی نتایج فرضیات پرداخته می شود. بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات نتیجه گرفته شد که بین باورهای اقتصادی نسبت به تبلیغات رابطه وجود دارد. بین باورهای اخلاقی نسبت به تبلیغات رابطه وجود دارد. بین مزایای اجتماعی نسبت به تبلیغات رابطه وجود دارد.. باورهای قانونی نسبت به تبلیغات رابطه وجود دارد. که بین مفید بودن شخصی نسبت به تبلیغات رابطه وجود دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.