بررسی نقش تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری ترجیحات برند مطالعه موردی: پوشاک ماکسیم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری ترجیحات برند مطالعه موردی: پوشاک ماکسیم دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری ترجیحات برند مطالعه موردی: پوشاک ماکسیم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری ترجیحات برند مطالعه موردی: پوشاک ماکسیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری ترجیحات برند مطالعه موردی: پوشاک ماکسیم :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف اصلی مقاله بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتری با میانجی گری ترجیحات برند است. جامعه آماری در این تحقیق دانشجویان دانشگاه های آزاد شهر تهران می باشند که به مدت بیشتر از یک سال از محصولات برند ماکسیم استفاده می کنند.تعداد نمونه مورد بررسی بر اساس فرمول کوکران تعداد ۱۹۲ مشتری برآورد شد.به منظور جمع آوری اطلاعات در بخش ادبیات نظری تحقیق از طریق مطالعات کتابخانه ای صورت گرفته و در بخش سنجش شاخص های تحقیق نیز از پرسشنامه استفاده شد.پرسشنامه مذکور با ۱۲ گویه دارای پایایی مطلوب می باشد. به منظور بررسی فرضیات تحقیق از رویکرد معادلات ساختاری با نرم افزار PLS استفاده شد.نتایج بررسی شاخص های برازش مدل نشان داد مدل تحقیق در وضعیت مطلوب قرار دارد.بررسی فرضیات تحقیق نیز نشان داد که تبلیغات بر ترجیحات برند،ترجیحات برند بر وفاداری تاثیر مثبت و معناداری دارد.همچنین ترجیحات برند نقش میانجی در تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتری ایفا می نماید

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.