طراحی درس افزار ریاضی (۱) وتاثیر آن بر یادگیری و یادداری مبتنی بر نظریه آندرسون دانش آموزان دخترپایه اول دبیرستان های ناحیه دو کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طراحی درس افزار ریاضی (۱) وتاثیر آن بر یادگیری و یادداری مبتنی بر نظریه آندرسون دانش آموزان دخترپایه اول دبیرستان های ناحیه دو کرمانشاه دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی درس افزار ریاضی (۱) وتاثیر آن بر یادگیری و یادداری مبتنی بر نظریه آندرسون دانش آموزان دخترپایه اول دبیرستان های ناحیه دو کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی درس افزار ریاضی (۱) وتاثیر آن بر یادگیری و یادداری مبتنی بر نظریه آندرسون دانش آموزان دخترپایه اول دبیرستان های ناحیه دو کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی درس افزار ریاضی (۱) وتاثیر آن بر یادگیری و یادداری مبتنی بر نظریه آندرسون دانش آموزان دخترپایه اول دبیرستان های ناحیه دو کرمانشاه :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر طراحی درس افزار درس ریاضی (۱) و تاثیر آن بر میزان یادگیری و یادداری دانش آموزا ن دختر سال اولدبیرستان های شهرکرمانشاه می باشد. پژوهش از نوع کاربردی و با روش نیمه تجربی است. جامعه آماری شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه اول دبیرستان های ناحیه دو شهر کرمانشاه به تعداد ۱۴۰۰ نفر که به روش نمونه در دسترس شامل دو کلاس ۴۰ نفری با انتخاب تصادفی در دو گروه شاهد و آزمایش قرار گرفتند. روش پژوهش شبه آزمایشی با پیش آزمون و پس آزمون می باشد. ابزار جمع آوری داده ها، طراحی سوالات محقق ساخته بر اساس محتوی کتاب ریاضی است. در مرحله اول پژوهش از هر دو گروه آزمون به عمل آمد و در مرحله دوم طی ۵ جلسه ۱/۵ ساعتی، مبحث درس به دانش آموزان گروه آزمایش با کمک درس افزار طراحی شده و ابزار آموزش داده شد. در پایان با اجرای پس آزمون از گروه آزمایش و کنترل میزان یادگیری دو گروه بر اساس طبقه بندی آندرسون بررسی شد. مقایسه میانگین نمرات پس آزمون بین دو گروه آزمایش و کنترل نشان داد که یادگیری بر اساس طبقه بندی دو بعدی آندرسون در بعددانش (طبقه های امور واقعی، مفهومی و روندی) با بعد فرآیند شناختی (طبقه های یادآوردن، فهمیدن و به کار بستن) تفاوت معناداریوجود دارد. اما در بعد دانش (طبقه های امور واقعی، مفهومی و روندی) با بعد فرآیند شناختی (طبقه های تحلیل کردن، ارزیابی) تفاوتمعناداری وجود ندارد.نتیجه کلی پژوهش نشانگر آن بود که آموزش با کمک چندرسانه ای و یادگیری دو بعدی دانش آموزان، بر اساس طبقه بندیآندرسون تاثیر دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.