رابطه عزت نفس و تاب آوری با خود پنداره بدنی دانش آموزان دانش آموزان مقطع متوسطه دوم دختر شهرستان جاجرم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه عزت نفس و تاب آوری با خود پنداره بدنی دانش آموزان دانش آموزان مقطع متوسطه دوم دختر شهرستان جاجرم دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه عزت نفس و تاب آوری با خود پنداره بدنی دانش آموزان دانش آموزان مقطع متوسطه دوم دختر شهرستان جاجرم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه عزت نفس و تاب آوری با خود پنداره بدنی دانش آموزان دانش آموزان مقطع متوسطه دوم دختر شهرستان جاجرم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه عزت نفس و تاب آوری با خود پنداره بدنی دانش آموزان دانش آموزان مقطع متوسطه دوم دختر شهرستان جاجرم :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف کلی پژوهش حاضر بررسی رابطه عزت نفس و تاب آوری با خود پنداره بدنی دانش آموزان دانشآموزان مقطع متوسطه دوم دختر شهرستان جاجرم است. جامعه آماری پژوهش، شامل کلیه دانش آموزان شبانه روزی مقطع متوسطه دوم دختر است، که تعداد آن ها ۱۲۰ نفر و نمونه طبق فرمول کوکران در حدود۹۷ نفر می باشد. روش پژوهش حاضر، از نظر روش توصیفی همبستگی است. داده های این پژوهش توسطسه پرسشنامه استاندارد جمع آوری شده است. پرسشنامه سنجش عزت نفس کووپر اسمیت (۱۹۶۷)، دارای۵۸ سوال با ضریب آلفای (=۰/۸۸)، پرسشنامه تاب آوری کانر- دیویدسون (CD-RIS) (2003) دارای ۲۵سوال با ضریب آلفای کرونباخ (=۰/۸۹)، و پرسشنامه خودپنداره بدنی مارش و همکاران (۱۹۹۴) دارای ۷۰سوال با ضریب آلفای کرونباخ (=۰/۸۷۲) می باشد. برای تجزیه و تحلیل یافته در بخش آمار توصیفی از جداول توزیع فراوانی، نمودار ستونی، میانگین و انحراف استاندارد و در بخش آمار استنباطی برای تجزیه وتحلیل داده ها و تعمیم نتایج از آزمون ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون استفاده شده است. نتایج نشانداد که عزت نفس و تاب آوری می تواند خودپنداره بدنی دانش آموزان را پیش بینی کند. پس بین عزتنفس و تاب آوری با خودپنداره بدنی دانش آموزان همبستگی وجود دارد. همچنین مشخص شد. بین ابعادخانوادگی و اجتماعی عزت نفس با خودپنداره بدنی دانش آموزان رابطه وجود دارد و بوین ابعاد عمومی وآموزشگاهی عزت نفس با خودپنداره بدنی دانش آموزان رابطه وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.