مقاله مدیریت ارتباط بامشتری (CRM) در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت ارتباط بامشتری (CRM) در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت ارتباط بامشتری (CRM) در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت ارتباط بامشتری (CRM) در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت ارتباط بامشتری (CRM) در تجارت الکترونیک بین بنگاهی (B2B) :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

در عصر حاضر، جو مح یط تجار ی بین الملل ی تغ ییر یافته است ;. این تغ ییرات سر یع در مح یط جهان ی با تقاضا ی ز یاد و به طور متقابل ، عرضـه فراوان میباشد . که میبایست کمپانی ها به سرعت بتوانند با موقعیت جدید سفارشات را در محیطی کاملا رقابتی عرضه نمایند در این مقاله سعی بر آن شده است علاوه بر معرفی تجارت الکترونیکی ،به نقش مدیریت ارتباط با مشتری در ارتباط با این تجارت نوین پرداخته شود . مدیریت ارتباط با مشتری ) ) CRM و مدل کسب و کاری بین بنگاهی ) (B2B دو فاکتور حیاتی واصلی در موفقیت تجارت مدرن امروزی می باشند . اگر چه این دو دارای بخشهای متفاوتی هستند اما تشابهات زیادی نیز با یکدیگر دارندو یکپارچه سازی این دو دارای منافع زیادی در زمینه فرایندهای تجاری می باشد که شامل فروش، بازاریابی، خدمت رسانی به مشتریان و حمایت اطلاعاتی می باشد که موجب موفقیت در دنیای تجارت در هزاره سوم میگردد . در این مقاله به امکان سنجی و استراتزیهای مناسب یکپارچه سازی این دو بحث پرداخته شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.