رفتار لایه های روسازی از لحاظ میزان مدول الاستیسیته و مقاومت کششی با رویکرد احداث روی خاک های تثبیت شده به روش پیش بارگذاری با استفاده از نرم افزار آباکوس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رفتار لایه های روسازی از لحاظ میزان مدول الاستیسیته و مقاومت کششی با رویکرد احداث روی خاک های تثبیت شده به روش پیش بارگذاری با استفاده از نرم افزار آباکوس دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رفتار لایه های روسازی از لحاظ میزان مدول الاستیسیته و مقاومت کششی با رویکرد احداث روی خاک های تثبیت شده به روش پیش بارگذاری با استفاده از نرم افزار آباکوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رفتار لایه های روسازی از لحاظ میزان مدول الاستیسیته و مقاومت کششی با رویکرد احداث روی خاک های تثبیت شده به روش پیش بارگذاری با استفاده از نرم افزار آباکوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رفتار لایه های روسازی از لحاظ میزان مدول الاستیسیته و مقاومت کششی با رویکرد احداث روی خاک های تثبیت شده به روش پیش بارگذاری با استفاده از نرم افزار آباکوس :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

هدف از مطالعه بدست آوردن رفتار لایه های روسازی در مقابل مدل الاستیته، مقاومت کششی با رویکرد احداث روی خاک های تثبیت شده به روش پیش بارگذاری با استفاده از نرم افزار آباکوس بود. تحقیق کنونی مطالعه را با رعایت هدف، مورد استفاده قرار میدهد. از لحاظ مجموعه اطلاعات، این یک تحقیق شبیه سازی ست و از لحاظ تجزیه و تحلیل اطلاعات این یک مطالعه تجزیه و تحلیلی است. مدل یک قسمت از روسازی جاده است که برای مطالعه اثر عامل های گوناگون مانند مدل الاستیته لایه ی روسازی، لایه زیر اساس – لایه اساس – بستر خاک طراحی شده است. برای همه آزمایشات مدل های استوانه ای در ابعاد ۵۰mm ضخامت و ۱۰۰mm ارتفاع اندازه گیری شده بودند. نتایج دلالت داشتن که تقویت خاک بوسیله ی روش های پیش بارگذاری باعث افزایش یافتن مقاومت کششی و پایداری لایه های روسازی میشود. با تقویت خاک توسط روش پیش بارگذاری مقاومت برش و لغزش لایه های روسازی افزایش میباید. همچنین با روش پیش بارگذاری مقاومت برش و لغزشی لایه های روسازی حدود ۴ برابر نسبت به نمونه ای که از قبل پیشین بارگذاری انجام نشده بزرگتر است. تثبیت لایه های روسازی توسط پیش بارگذاری شده باعث میشود لایه ها روی هم فشرده شوند و در نتیجه استحکام بیشتر و تغییر شکل فیزیکی در دراز مدت و کوتاه مدت کاهش یافته و در نتیجه دوام لایه ی روسازی شده افزایش می یابد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.