تحلیل و ارزیابی نقش رسانه های ارتباط جمعی بر ایجاد برندینگ شهری در حوزه گردشگری موردمطالعه: استان اردبیل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحلیل و ارزیابی نقش رسانه های ارتباط جمعی بر ایجاد برندینگ شهری در حوزه گردشگری موردمطالعه: استان اردبیل دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحلیل و ارزیابی نقش رسانه های ارتباط جمعی بر ایجاد برندینگ شهری در حوزه گردشگری موردمطالعه: استان اردبیل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحلیل و ارزیابی نقش رسانه های ارتباط جمعی بر ایجاد برندینگ شهری در حوزه گردشگری موردمطالعه: استان اردبیل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحلیل و ارزیابی نقش رسانه های ارتباط جمعی بر ایجاد برندینگ شهری در حوزه گردشگری موردمطالعه: استان اردبیل :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

یکی از مولفه های رقابت پذیری استان ها بر سر جذب گردشگران، بحث برندینگ گردشگری شهری می باشد و یکی از عوامل بسیار موثر در این زمینه، تبلیغ و اطلاع رسانی از طریق رسانه های جمعی می باشد که به عنوان موضوع کلیدی و هدف اصلی در این پژوهش مطرح بوده است. این تحقیق از نظر هدف و نوع تحقیق کاربردی است و در آن به توصیف همبستگی بین متغیرها پرداخته شده و از نظر روش انجام تحقیق نیز از روش پیمایشی استفاده شده است. نمونه آماری پژوهش حاضر تعداد ۳۷۱ نفر بوده که به صورت نمونه گیری طبقه ای و تصادفی ساده انتخاب شده است. در نهایت داده ها در قالب نرم افزار Spss مورد بررسی قرارگرفته و نیز متغیر های مترتب بر پژوهش از طریق روش های Ahp و Anp مورد ارزیابی قرار گرفته است. نتایج حاصل از مقایسه زوجی معیارها نشان دهنده برتری گزینه تبلیغات رسانه ای با میزان ضریب بر ۰/۳۳۵۲ سایر معیار های مترتب بر توسعه گردشگری شهری بر مبنای برندینگ شهری بوده است. تفسیر نتایج ضرایب رگرسیون استاندارد شده یعنی بتا Beta نشان می دهد که، بازنمایی مکان های گردشگری در قالب واقعیت های ملموس با بتای بیشترین ۰/۲۸۹ میزان تاثیر را بر متغیر توسعه گردشگری و ایجاد برندینگ شهری دارد. بر اساس این نتیجه یک انحراف استاندارد در متغیر بازنمایی، میزان توسعه گردشگری را به میزان ۰/۲۸۹ انحراف استاندارد افزایش می دهد بر عکس.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.