بررسی استفاده از افزودنی پلی پروپیلن وکس بر حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی نیمه گرم لاستیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی استفاده از افزودنی پلی پروپیلن وکس بر حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی نیمه گرم لاستیکی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی استفاده از افزودنی پلی پروپیلن وکس بر حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی نیمه گرم لاستیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی استفاده از افزودنی پلی پروپیلن وکس بر حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی نیمه گرم لاستیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی استفاده از افزودنی پلی پروپیلن وکس بر حساسیت رطوبتی مخلوط آسفالتی نیمه گرم لاستیکی :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

افزایش آمد و شد وسایل نقلیه، گسترش زیرساخت های حمل و نقل جادهای و افزایش هزینه ها، مدت هاست که ساخت و تعمیر و نگهداری روسازی ها را دچار مشکل کردهاست. از این رو در دهه های اخیر، پژوهشگران بسیاری در راستای اصلاح خصوصیات قیر و استفاده از قیرهای اصلاح شده در مخلوط های آسفالتی تلاش کردهاند. شیارشدگی مخلوط های آسفالتی یکی از خرابی های اصلی روسازی های آسفالتی است .افزودن پودر لاستیک به قیر و تولید آسفالت لاستیکی روشی است برای بهبود این نوع خرابی و همینطور گامی است در راستای حرکت در مسیر توسعه ی پایدار و حفظ محیط زیست. افزودن پودر لاستیک به قیر و تولید آسفالت لاستیکی خصوصیات مطلوبی برای مخلوط آسفالتی ایجاد مینماید و همین طور گامی است در راستای حرکت در مسیر توسعه ی پایدار و حفظ محیط زیست. ضعف اساسی آسفالت لاستیکی افزایش دماهای اختلاط و تراکم و به موجب آن افزایش هزینه های ساخت و صعوبت اجرا است. استفاده از فناوری آسفالت نیمه گرم و افزودنی های واکسی یاری رسان در این زمینه خواهد بود. در پژوهش حاضر از پلی پروپیلن وکس برای نیل به این هدف استفاده شد.در این تحقیق سعی شده است اثر افزودن افزودنی آسفالت نیمه گرم پلی پروپیلن وکس در کاهش دمای اختلاط آسفالت های لاستیکی مورد بررسی قرار گیرد. قیر با دو درصد مختلف ۸ و ۱۶درصد پودر لاستیک و مقادیر ۳، ۶ و ۹ درصد از پلیپروپیلن وکس مخلوط شده و در دو دمای اختلاط ۱۳۰ و ۱۵۰ درجه نمونه های آسفالتی آماده شد و روی آنها آزمایش های حساسیت رطوبتی انجام شد. نتایج بیانگر آن بود که با کاهش دمای اختلاط، حساسیت به رطوبت افزایش می یابد که با افزایش درصد پلی پروپیلن وکس مقداری بهبود در حساسیت رطوبتی نشان داد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.