شاخص های روان سنجی مقیاس یادگیری خودتنظیمی تحصیلی (ASRL-S)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شاخص های روان سنجی مقیاس یادگیری خودتنظیمی تحصیلی (ASRL-S) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شاخص های روان سنجی مقیاس یادگیری خودتنظیمی تحصیلی (ASRL-S)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شاخص های روان سنجی مقیاس یادگیری خودتنظیمی تحصیلی (ASRL-S)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شاخص های روان سنجی مقیاس یادگیری خودتنظیمی تحصیلی (ASRL-S) :

نام کنفرانس، همایش یا نشریه : پژوهش های روان شناسی بالینی و مشاوره (مطالعات تربیتی و روان شناسی)

تعداد صفحات :۲۲

هدف: بررسی روایی و پایایی مقیاس یادگیری خودتنظیمی تحصیلی (ASRL-S) کارلو ماگنو (۲۰۱۰).روش: مقیاس یادگیری خودتنظیمی تحصیلی بر روی ۳۶۰ دانشجو (۲۵۲ دختر و ۱۰۸ پسر) که با روش نمونه گیری طبقه ای از بین دانشجویان دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قوچان انتخاب شدند، اجرا شد. برای بررسی پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرانباخ و برای تعیین روایی آن از تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی استفاده شد.یافته ها: همسو با نتایج ماگنو (۲۰۱۰، ۲۰۱۱)، مطالعه حاضر نشان داد که این پرسشنامه از همسانی درونی قابل قبولی برخوردار است و ضریب آلفای کرانباخ کل آزمون ۰.۹۳۹ و در خرده آزمون های آن بین ۰.۷۱۸ تا ۰.۸۷۴ است. همچنین نتایج تحلیل عاملی تاییدی و اکتشافی موید آن است که ساختار پرسشنامه برارزش قابل قبولی با داده ها دارد و کلیه شاخص های نیکویی برارزش، مدل را تایید می کنند (GFI=0.927, AGFI=0.902, RMR=0.03, RMSEA=0.047). بنابراین پرسشنامه می تواند ابزار مناسبی برای ارزیابی یادگیری خودتنظیمی تحصیلی دانشجویان باشد.

کلید واژه: شاخص های روانسنجی، یادگیری خودتنظیمی تحصیلی، روایی عاملی، پایایی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.