مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمانهای رسانهای مطالعه موردی: روزنامه اصفهان زیبا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمانهای رسانهای مطالعه موردی: روزنامه اصفهان زیبا دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمانهای رسانهای مطالعه موردی: روزنامه اصفهان زیبا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمانهای رسانهای مطالعه موردی: روزنامه اصفهان زیبا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل تأثیرگذار در پـرورش کارآفرینـی سـازمانی در سازمانهای رسانهای مطالعه موردی: روزنامه اصفهان زیبا :
تعداد صفحات :۲۵
کارآفرینی رسانهای حوزه مطالعاتی نوپایی است که از دیدگاههای گوناگونی قابل مطالعه است. یکی از این دیدگاهها، انجام فعالیتهای کارآفرینانه درون سازمان رسانهای است و به چگونگی پرورش و ارتقای فعالیتهای کارآفرینانه درون شرکتهای فعال در صنعت رسانه میپردازد. پژوهش حاضر تحتتأثیر این دیدگاه به بررسی عوامل تأثیرگذار در ارتقای کارآفرینی درون سازمانهای رسانهای پرداخته است. مسئله تحقیق حاضر این است که «چه عواملی در پرورش کارآفرینی سازمانی در سازمانهای رسانهای کشور تأثیرگذار هستند؟».
برای یافتن پاسخ، مطالعه موردی روی یک روزنامه مشخص صورت گرفته است. با استفاده از چارچوب مفهومی شامل نه متغیر کنترل، پاداش، آموزش و تحقیق، ارزشهای سازمانی، اقدامات کارآفرینانه، نوآوری، خطرپذیری، ساختار و اهداف سازمانی، به ارتباط هر یک از آنها با متغیر وابسته کارآفرینی سازمانی پرداخته شد. جامعه این پژوهش را همه کارمندان فعال در روزنامه اصفهان زیبا تشکیل دادند و به دلیل در دسترس بودن کل جامعه، نمونهگیری به عمل نیامد. پرسشنامهای شامل ۳۲ سؤال ارائه شد که با استفاده از آزمونهای تکنمونهای و بینومینال، بسته به نوع توزیع نرمال یا غیرنرمال، نسبت به شناسایی تأثیر آنها با کارآفرینی در سازمان رسانهای تحلیل به عمل آمد. در نتیجه پژوهش تأثیرگذاری مستقیم متغیرها همه به جز خطرپذیری سازمانی با کارآفرینی سازمانی مورد تأیید قرار گرفت، ضمن اینکه سطح کنترل سازمان دارای تأثیر معکوس و در حد قابل توجه ارزیابی شد. پژوهشگران پیشنهاد کردند که مدیران سازمانهای رسانهای با توجه به تأثیر متغیرهای بررسی شده، شرایط مناسب جهت اقدامات کارآفرینانه برای کارکنان ایجاد کنند. همچنین انجام پژوهشهای دیگری در سازمانهای رسانهای با متغیرهای متنوعتر پیشنهاد شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.