مقاله بررسی نگرش خبرنگاران رسانههای آنلاین نسبت به کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نگرش خبرنگاران رسانههای آنلاین نسبت به کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نگرش خبرنگاران رسانههای آنلاین نسبت به کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نگرش خبرنگاران رسانههای آنلاین نسبت به کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نگرش خبرنگاران رسانههای آنلاین نسبت به کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی :
تعداد صفحات :۲۱
تحقیق حاضر بهمنظور بررسی نگرش خبرنگاران رسانههای آنلاین، نسبت به کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی در شهر تهران انجام شدهاست. جامعه آماری در این بررسی شامل ۷۰۰ نفر از خبرنگاران خبرگزاریها و رسانههای آنلاین در شهر تهران است که زیر ۵ سال تجربه کاری دارند. افراد جامعه نمونه بهصورت نمونهگیری تصادفی سیستماتیک انتخاب شدهاند. روش تحقیق مذکور، پیمایشی و ابزار مورد استفاده برای جمعآوری اطلاعات مورد نیاز پرسشنامه است.
برای تجزیه و تحلیل دادهها از نرمافزار spss استفاده شدهاست. دادهها در دو سطح آمار توصیفی با استفاده از ترسیم جداول، نمودارها، تعیین فراوانی و در سطح آمار استنباطی با استفاده از آزمون خیدو، تاو سی کندال و تاو بی کندال برای نشان دادن رابطه معناداری یا عدم آن بین هر یک از متغیرهای مستقل و میزان نگرش مثبت یا منفی جهت استفاده از کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی در دیگر رسانهها استفاده شدهاست. مهمترین نتایج حاصل از تحقیق این بود که خبرنگاران نسبت به استفاده از کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی نگرش مثبت دارند. خبرنگاران نسبت به شبکههای اجتماعی جهت کسب شهرت از طریق ایجاد فرصتهای خبری نگرشی مثبت دارند. خبرنگاران نسبت به مشارکت در شبکههای اجتماعی برای انتشار اخبار در دیگر رسانهها نگرشی مثبت دارند و آن را الزامی میدانند. نگرش خبرنگاران زن نسبت به استفاده خبری از شبکههای اجتماعی نسبت به آقایان مثبتتر است. نگرش خبرنگاران با تجربه بالاتر نسبت به استفاده از کارکردهای خبری شبکههای اجتماعی در رسانهها منفیتر است. هر چقدر تولید محتوای اخبار در شبکههای اجتماعی بالاتر میرود نگرش خبرنگاران نسبت به کسب شهرت نیز مثبتتر میشود. هر چه مشارکت خبرنگاران در شبکههای اجتماعی افزایش مییابد، نگرش خبرنگاران نسبت به انتشار محتوای خبری هم در دیگر رسانهها مثبتتر میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.