مقاله جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری :
تعداد صفحات :۳۸
مخاطب امروز با پیشرفت تکنولوژی و تنوع وسایل ارتباط جمعی توانایی انتخاب پیدا کرده است. در دنیای امروز، رسانهها برای تأثیرگذاری بیشتر بر مخاطبان و جلب نظر آنان به هر ترفندی دست مییازند که بین آنها میزان شناخت رسانهها از مخاطبِ هدف، مؤثرترین عامل در جهت تأثیرگذاری بیشتر است. این مقاله به جایگاه مخاطبان خبری و تصویر ذهنی که از آنان در سیاستگذاری خبری مبنا قرار میگیرد (به تعبیری مخاطبپنداری) میپردازد و با بهرهگیری از مصاحبه عمقی به این سؤال پاسخ داده میشود که جایگاه مخاطب در سیاستگذاری خبری چیست؟ از منظر مدرسان ارتباطات و صاحبنظران رسانه کدام تصویر از مخاطب به سیاستگذاری خبری موفقتری میانجامد؟
برای پاسخ بهاین سؤال اصلی پنج سؤال کلیدی و فرعی بهشرح زیر طرح شده که پاسخ آن از منظر مدرسان ارتباطات و رسانه جستوجو و مقولهبندی شدهاست: ۱. نحوه سیاستگذاری خبری چگونه است؟ ۲. اهمیت استفاده از نظریات ارتباطی در سیاستگذاری خبری چیست؟ ۳. مختصات مخاطب عصر امروز چیست؟ ۴. تصور رسانه از مخاطب خبر چگونه است؟ ۵. روانشناسی و جامعهشناسی مخاطب خبر چه جایگاهی در سیاستگذاری خبری دارد؟
در پایان راهحلهایی برای برقراری ارتباط مؤثرتر و آسانتر با مخاطبی که این روزها مورد هجوم انواع رسانههای بیگانه در ایران قرار گرفته است، ارائه میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.