مقاله توسعه سواد رسانهای، مهمترین راهبرد مخاطبمحور پیشروی سازمانهای فرهنگی و رسانهای کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله توسعه سواد رسانهای، مهمترین راهبرد مخاطبمحور پیشروی سازمانهای فرهنگی و رسانهای کشور دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله توسعه سواد رسانهای، مهمترین راهبرد مخاطبمحور پیشروی سازمانهای فرهنگی و رسانهای کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه سواد رسانهای، مهمترین راهبرد مخاطبمحور پیشروی سازمانهای فرهنگی و رسانهای کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله توسعه سواد رسانهای، مهمترین راهبرد مخاطبمحور پیشروی سازمانهای فرهنگی و رسانهای کشور :
تعداد صفحات :۲۴
این مقاله تلاش دارد با رویکردی ایجابی به موضوع آموزش سواد رسانهای، به مثابه راهبردی عملی و واقعگرا برای سازمانهای رسانهای و فرهنگی، ضمن معرفی سواد رسانهای و ضرورت اجرای برنامههای آموزشی آن در کشور، برخی مباحث مقدماتی قابل تأمل در این زمینه را تا حدودی بشکافد. نگارنده میکوشد ضمن تمرکز بر موضوع کودکان به عنوان مخاطبان بیپناه رسانهها، برخی الزامات و فوریتها را برای آموزش سواد رسانهای به این دسته از مخاطبان را تبیین کند. این مقاله به روش اسنادی انجام شده است و ضمن اشاره به مباحث و دیدگاههایی که در خصوص اجرای طرحها و برنامههای مبتکران سواد رسانهای که در دهههای اخیر در کشورهای گوناگون اجرا شدهاند، بر این موضوع تأکید دارد که ترویج و اجرای برنامههای سواد رسانهای، نسبت دقیق و نزدیکی با بافت اجتماعی، فرهنگی و حتی سیاسی اقتصادی هر کشوری دارد. از این رو ضروری است برنامههای آموزش سواد رسانهای در ایران، متناسب با بافت کشورمان طراحی و اجرا شوند. در پایان، برخی ملاحظات و تأملاتی که در اجرای این برنامهها در ایران باید مورد نظر و توجه قرار گیرند، به اختصار در قالب پرسشهایی طرح شدهاند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.