مقاله شبکههای اجتماعی؛ رسانههایی هوشمند در راستای برندینگ آنلاین
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبکههای اجتماعی؛ رسانههایی هوشمند در راستای برندینگ آنلاین دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبکههای اجتماعی؛ رسانههایی هوشمند در راستای برندینگ آنلاین کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبکههای اجتماعی؛ رسانههایی هوشمند در راستای برندینگ آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبکههای اجتماعی؛ رسانههایی هوشمند در راستای برندینگ آنلاین :
تعداد صفحات :۲۷
رسانههای نوین اجتماعی به همراه وبها، اپلیکیشینها و دادههای هوشمند در یک حرکت همراه با شرکتهای ارائهدهنده تکنولوژیهای نوین، چنان فضای ارتباطات هوشمندی اطراف شرکتها و سازمانهای امروز بهوجود آوردهاند، که اکنون توئیتهای این رسانههای نوین اطلاع میدهند که چه اتفاقی برای سازمان در حال رخدادن است؛ لایکها درصد محبوبیت شرکتها را نشان میدهند. نتیجه فراگیری این محیط هوشمند چیزی نیست جز گسترهای از ارتباطات بیشمار و ظرفیت مشارکت بینهایت گسترده از نوع مذاکرات همه با همه و البته در کلیه سطوح ارتباطات درون و برونسازمانی در شبکههای اجتماعی مجازی. ارزش شبکههای اجتماعی نیز کاملاً مشخص است: شبکههایی هوشمند با گسترهای از ارتباطات بیشمار.
بخش عمدهای از بهرهگیری سازمانها و شرکتهای بزرگ از شبکههای اجتماعی در راستای برندینگ ــ ”ایجاد آوازه“ ــ برای سازمان، شرکت، کالا، خدمات و یا محصولات آنها مورد بهرهبرداری قرار میگیرد. براساس نمودار تحقیقاتی مؤسسه ”شبکههای اجتماعی امروز“، ۸/۷۱درصد شرکتها و سازمانهای بزرگ جهان، در برندینگ خود از شبکههای اجتماعی بهره میگیرند. چنانچه در متن مقاله نیز خواهد آمد، در واقع برندینگ سازمانها، شرکتها، خدمات، محصولات و کالاهای آنها، بهعنوان مهمترین تأثیر و تحولات حاصل از سوی فضای هوشمند ارتباطات نوین متأثر از خانواده وبهای هوشمند، بر آنها تحمیل میشود.
در مقاله حاضر علاوه بر مطالب یادشده، مباحثی مانند تحول استراتژیهای سازمانی کسب و کارها، از وب۱ تا شبکههای اجتماعی مبتنی بر وب۲ و وب هوشمند ۳؛ استراتژی کسبوکار در محیط هوشمند ناشی از شبکههای اجتماعی مشارکتی؛ برنامهریزی استراژیک برای بهرهگیری از رسانههای اجتماعی به مثابه محیطی فعال و هوشمند در راستای برندینگ به تفکیک شبکههای اجتماعی مجازی رایج و در نهایت بررسی آسیبهای احتمالی برندینگ متأثر از محیط شبکههای اجتماعی، با رویکردی کاربردی مورد بررسی قرار میگیرند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.