مقاله خوشهبندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله خوشهبندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله خوشهبندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله خوشهبندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله خوشهبندی اقلام و محصولات فرهنگی فضای مجازی :
تعداد صفحات :۲۴
کالاهای فرهنگی بهعنوان یک سرمایه عمومی در سبک زندگی اجتماعات به شکل سنّتی نقش مهمی داشتهاست و در مراحل و دورانهای متعددی بهروز و دستهبندی شده، بهطوریکه در سلایق متنوعی توسط دستاندرکاران بخش فرهنگی و هنری در انواع و اقسام مختلف تولید و عرضه شدهاند. تنها در فضای مجازی است که دستاندرکاران و کاربران آن علیرغم گذراندن اوقات نامحدود و انجام فعالیتهای روزانه، هنوز شناخت مناسبی از سبک جدید شکلگرفته (بهواسطه فناوری) پیرامونی خود ندارند.
این پژوهش از طریق تکنیک دادهکاوی و روش خوشهبندی کامینز سعی در گروهبندی اقلام و محصولات فرهنگ مجازی و تعریف جدیدی از آن بر اساس مصرف فناورانه مخاطبان دارد. پرسشنامههای مکتوب و پرسشنامههای الکترونیکی شامل ۳۴ گویه در چهار بخش در فضای مجازی به تعداد ۵۵۰ نمونه از فعالین سایبری در بازههای زمانی مختلف توزیع شد و در نهایت تعداد ۸ خوشه از اقلام فرهنگی (بههمراه ویژگیها و تمایلات عمومی و فناورانه کاربران) شناسایی، سپس خوشهها در نمای گرافیک یا به عبارتی شبکه فرهنگ مجازی ترسیم شد.
نتایج این تحقیق میتواند برای سازمانها در بخش تولید و عرضه محصولات فرهنگ و فناوری و چه در بخش بازار و موضوعات اجتماعی و شهروندی بههمراه شناسایی الگوهای مصرف مخاطبان و مشتریان در تکوین سبک زندگی مجازی مفید واقع شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.