مقاله رسانه ها اجتماعی و انقلا بهای اخیر خاورمیانه؛ ارائه مدلی مفهومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رسانه ها اجتماعی و انقلا بهای اخیر خاورمیانه؛ ارائه مدلی مفهومی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رسانه ها اجتماعی و انقلا بهای اخیر خاورمیانه؛ ارائه مدلی مفهومی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه ها اجتماعی و انقلا بهای اخیر خاورمیانه؛ ارائه مدلی مفهومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رسانه ها اجتماعی و انقلا بهای اخیر خاورمیانه؛ ارائه مدلی مفهومی :

تعداد صفحات :۲۷

رسانه های اجتماعی ابزارهایی مبتنی بر پیشرفت های فناوری هستند که هدف آن افزایش ارتباطات افراد وایجاد فضایی برای ت بادل اطلاعات و داده هاست. این رسانه ها در سال های اخیر گسترش قابل ملاحظه و البته،کارکردهای مختلفی یافته اند؛ از جمله مهم ترین کارکردهای این رسانه ها که اتفاقاً بر اهمیت آن ها نیز افزودهاست، استفاده در تحولات اجتماعی و جنبش ها و انقلاب هایی است که در کشوره ای مختلف توسط مردم درحال انجام بوده و یا محقق شده است . رسانه های اجتماعی با قابلیت های فو قالعاده خود برخی مفاهیم رایج وغالب علوم سیاسی و رواب ط بین الملل را دچار تحول ساخته و بر آن اثرگذارده است . یکی از مصادیق بارزاثرگذاری این رسانه ها در بیداری اسلامی کشورهای منطقه خاورمیانه است . هرچند نباید تصور کرد که اینانقلاب ها، تحولاتی صرفاً در نتیجه رسانه های اجتماعی هستند ولی مسلماً جنبه ابزاری این رسانه ها قابلتردید نیست . مقاله حاضر تلاش دارد مدلی مفهومی برای تبیین نقش رسانه های اجتماعی در بیداری اسلامیارائه کند. بدین منظور نویسنده معتقد است چهار مؤلفه اصلی رسانه های اجتماعی یعنی توانایی ایجاد ارتباط،گسترش ارتباطات میان افراد، افزایش دسترسی ها و تقویت کارآمدی نتیجه استفاده از این ابزارهای جدیدفناورانه است که باعث تسهیل عمل انقلابی مردم که خود نتیجه عوامل د یگر سیاسی، اقتصادی، فرهنگیاست، خواهد شد . رسانه های اجتماعی باعث گسترش همکاری افراد، تسهیل اشتراک گذاری داده ها، تسریعمبادلات، افزایش شفافیت عملکرد افراد، سهیم شدن آن ها در تصمیم گیری، ایجاد روحیه جمعی و شکل گیریهویت در فضایی غیر سلسله مراتبی، شده و در نهایت از طریق افزایش خلاقیت و سرعت عمل وقوع انقلابرا تسریع می کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.