مقاله الگوی کاربردی طراحی برنامه درسی بین رشتهای در حوزه آموزش عالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی کاربردی طراحی برنامه درسی بین رشتهای در حوزه آموزش عالی دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی کاربردی طراحی برنامه درسی بین رشتهای در حوزه آموزش عالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی کاربردی طراحی برنامه درسی بین رشتهای در حوزه آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی کاربردی طراحی برنامه درسی بین رشتهای در حوزه آموزش عالی :
تعداد صفحات :۴۱
چکیده: رویکرد بینرشتهای نشانگر جهت نگاه و چگونگی شناخت و فهم مسائل و موضوعات پیچیده، چندوجهی و چندبخشی است که در فضای بین رشتگی معنا مییابد. برنامه درسی میانرشتهای هم یک فرآیند تصمیمگیری است که دارای ویژگیهای راهیابانه یا خلاق[۱]، رفت و برگشتی و غیرخطی[۲] و تأملی[۳] است که بر حول مسائل، سؤالات و موضوعات پیچیده شکل میگیرد. هدفاین مقاله ارائه یک الگوی کاربردی به منظور طراحی برنامههای درسی بین رشتهای در سطح آموزش عالی است. پژوهش از نوع تحقیقات مروری و روش گردآوری دادهها روش کتابخانهای است. برای گردآوری دادهها از چک لیستهای موضوعی استفاده شده است. نتایج تحقیق بیانگر آن است که یک برنامه درسی بین رشتهای با تعیین یک موضوع یا مسأله بین رشتهای آغاز و با خلق یک فهم بین رشتهای از آن مسائل و موضوعات و ارزشیابی آن منتهی میگردد.
[۱]. Heuristics
[۲]. Iterative
[۳]. Reflexive
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.