مقاله اولویتبندی استراتژیهای آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اولویتبندی استراتژیهای آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اولویتبندی استراتژیهای آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اولویتبندی استراتژیهای آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اولویتبندی استراتژیهای آموزشی دانشگاه علم و فرهنگ :
تعداد صفحات :۳۲
هدف از این مقاله آن است که برتری روشهای نرم تحقیق در عملیات را در مقابل روشهای اولویتبندی سختی چون MADM اثبات نماید. لازم به ذکر است که در روش SCA این راهبردها طی چهار مرحله Shaping, Designing, Comparing and Choosing اولویتبندی میشود. لذا در این مقاله با احترام به روشهای رتبهبندی کمی چون MADM به معرفی روش رتبهبندی کیفی و نسبتاً جدیدی چون SCA پرداخته شده است و به عنوان مورد مطالعاتی، اهداف و استراتژیهای یک محیط آموزشی – دانشگاه علم و فرهنگ- اولویتبندی شده است.
در پایان نتایج حاصله به نحوی رضایت بخش فضای مساله را برای این رتبهبندی روشن و شفاف نمود به طوری که با پیمایش تک به تک سطور جدول نهایی بتوان علاوه بر درک سازگاری بین گزینهها، اولویت زمانی آنها را نیز برداشت نمود. یعنی به کمک روش SCA کلیه استراتژیهای آموزشی این دانشگاه در تقابل با یکدیگر قرار گرفته و در نهایت گزینهای اولویت بالاتری دارد که سازگاری بیشتری با سایر گزینهها داشته باش
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.