مقاله ارزیابی عملکرد آموزشی دانشگاه اردکان بر اساس الگوی سیپ (CIPP)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی عملکرد آموزشی دانشگاه اردکان بر اساس الگوی سیپ (CIPP) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد آموزشی دانشگاه اردکان بر اساس الگوی سیپ (CIPP) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد آموزشی دانشگاه اردکان بر اساس الگوی سیپ (CIPP)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد آموزشی دانشگاه اردکان بر اساس الگوی سیپ (CIPP) :
تعداد صفحات :۳۶
چکیده: هدف از انجام این پژوهش بررسی عملکرد آموزشی دانشگاه اردکان در سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ از نظر دانشجویان و اعضای هیئت علمی با استفاده از الگوی سیپ (CIPP) بود. پژوهش حاضر، مطالعهای مقطعی-توصیفی از نوع پیمایشی بود. نمونه پژوهش شامل ۴۱ نفر از اعضای هیئت علمی و ۳۴۰ نفر از دانشجویان دانشگاه اردکان بود که بهصورت تصادفی ساده انتخاب شده بودند. دادهها با استفاده از پرسشنامه محققساخته بر اساس الگوی سیپ، جمعآوری و با استفاده از آزمونهای تی مستقل و تکنمونه، تجزیه و تحلیل شدند. یافتهها نشان داد که هم اعضای هیئت علمی و هم دانشجویان در هر چهار بعد زمینه، محتوا، فرایند و برونداد، عملکرد آموزشی دانشگاه را در سطح مطلوبی گزارش کردهاند (۰۵/۰>p). فقط در بعد تجهیزات، از نظر دانشجویان امکانات دانشگاه در حد متوسط قرار داشت (۰۵/0p>). بهجز بعد کیفیت دانشجویان و تجهیزات، عملکرد آموزشی دانشگاه از نظر اعضای هیئت علمی بهتر از دانشجویان ارزیابی شده بود (۰۵/۰>p). با توجه به یافتههای پژوهش میتوان نتیجه گرفت که علیرغم نوپا بودن، دانشگاه اردکان در مدتزمان کوتاهی توانسته است به معیارهای مطلوب آموزشی دست پیدا کند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.