مقاله بررسی ساخت و محتوای برنامه درس «اصول مدیریت آموزشی» دور? کارشناسی ارشد رشت? مدیریت آموزشی از دیدگاه استادان و دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ساخت و محتوای برنامه درس «اصول مدیریت آموزشی» دور? کارشناسی ارشد رشت? مدیریت آموزشی از دیدگاه استادان و دانشجویان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ساخت و محتوای برنامه درس «اصول مدیریت آموزشی» دور? کارشناسی ارشد رشت? مدیریت آموزشی از دیدگاه استادان و دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ساخت و محتوای برنامه درس «اصول مدیریت آموزشی» دور? کارشناسی ارشد رشت? مدیریت آموزشی از دیدگاه استادان و دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ساخت و محتوای برنامه درس «اصول مدیریت آموزشی» دور? کارشناسی ارشد رشت? مدیریت آموزشی از دیدگاه استادان و دانشجویان :
تعداد صفحات :۲۷
هدف این پژوهش، بازنگری و «بازآفرینی» برنام درس «اصول مدیریت آموزشی»، به عنوان یکی از دروس اصلی دوره کارشناسی ارشد رشت مدیریت آموزشی است. این مطالعه به دنبال یافتن پاسخ دو سؤال اساسی است: وضعیت موجود برنام درسی «اصول مدیریت آموزشی» در دانشگاههای داخلی و خارجی چگونه است؟ و مفاهیم عمد این ماد درسی، متناسب با شرایط و نیازهای فعلی دانشجویان و مدیران آموزشی کدام است؟ بنابراین، در این راستا، وضعیت دو مقوله «ساخت» و «محتوای» برنامه درسی، در قالب هفت سؤال پیرامون «ساخت» و سه سؤال پیرامون «محتوا» برای درس مذکور مطرح شده است. به منظور پاسخگویی به سؤالهای مورد بحث، نخست با استفاده از مطالع نظری (مطالع اسنادی و کاوشهای الکترونیکی)، سرفصلهای در حال تدریس درس «اصول مدیریت آموزشی»، در دانشگاههای ایران و برخی از دانشگاههای خارجی تعیین و سپس بر آن اساس، مطالع میدانی در نمونهای متشکل از ۱۶ نفر از استادان (مطالعه به صورت سرشماری) و ۱۸۱ نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی، به صورت تصادفی از ۱۶ دانشگاه کشور از طریق دو نوع پرسشنامه مجزا، انجام و نتایجی نیز احصاء شد. یافتههای این مطالعه نشان داد که وضعیت موجود «ساخت» و «محتوا» در برنام درسی مورد مطالعه، پاسخگوی شرایط و نیازهای کنونی دانشجویان نیست و ایجاد تغییراتی در مفاهیم عمده درس «اصول مدیریت آموزشی»، مطابق با الگوی پیشنهادی حاصل از این پژوهش ضروری است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.