مقاله تأثیر آزمون سراسری بر تدریس و ارزشیابی از دیدگاه معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر آزمون سراسری بر تدریس و ارزشیابی از دیدگاه معلمان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر آزمون سراسری بر تدریس و ارزشیابی از دیدگاه معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آزمون سراسری بر تدریس و ارزشیابی از دیدگاه معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر آزمون سراسری بر تدریس و ارزشیابی از دیدگاه معلمان :
تعداد صفحات :۲۹
هدف پژوهش حاضر، بررسی مقاله تأثیر آزمون سراسری بر تدریس و ارزشیابی از دیدگاه معلمان و روش پژوهش، توصیفی از نوع علّی- مقایسهای بود. جامعه آماری شامل معلمان تمامی مدرسههای متوسطه شهر تهران در سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ بود که از بین آنها با روش نمونهگیری خوشهای چندمرحلهای ۱۹۳ معلم بهعنوان گروه نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش، پرسشنامه تأثیر کنکور از دیدگاه معلمان (فتحآبادی، ۱۳۹۳) بود. دادههای پژوهش با استفاده از آزمون تی (t) تکنمونهای، تی (t) مستقل و تحلیل واریانس چندمتغیره و با استفاده از نرمافزار SPSS24 تحلیل شدند. نتایج تجزیهوتحلیل دادهها نشان داد که آزمون سراسری بر ترجیحات و آموزش و تدریس معلمان (۰۰۱/۰>p)، انگیزه دانشآموزان برای یادگیری (۰۰۱/۰>p)، هدفگذاری و نگرش معلمان (۰۰۱/۰>p)، نحوه ارزشیابی آنان (۰۰۱/۰>p) و نگرش آنان به کلاسهای کنکوری (۰۰۱/۰>p) تأثیرات معنیداری دارد. همچنین این یافتهها نشان داد که بین میزان تأثیرات آزمون سراسری بر معلمان زن و مرد رشتههای ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی مدرسههای دولتی و غیر دولتی مناطق مختلف آموزش و پرورش تهران تفاوت معنیداری وجود ندارد (۰۵/۰<p).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.