مقاله Investigation into the eect of intake port geometric parameters and blockage on flow coecient and in-cylinder flow: Application to engine port design
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله Investigation into the eect of intake port geometric parameters and blockage on flow coecient and in-cylinder flow: Application to engine port design دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله Investigation into the eect of intake port geometric parameters and blockage on flow coecient and in-cylinder flow: Application to engine port design کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Investigation into the eect of intake port geometric parameters and blockage on flow coecient and in-cylinder flow: Application to engine port design،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله Investigation into the eect of intake port geometric parameters and blockage on flow coecient and in-cylinder flow: Application to engine port design :
سال انتشار : ۲۰۱۴
تعداد صفحات :۱۸
The Computational Fluid Dynamics (CFD) method is employed to gain further insight into the characteristics of the in-cylinder flow field. Comparison between the measured and predicted results of the in-cylinder tumble flow and flow coecient generated by a port-valve-liner assembly, on a steady- flow test bench, is presented, and a reasonably good level of agreement is achieved. A CAD parametric model of port geometry is created to enable variations, practically and quickly. Employing CFD analysis, the relationship between design parameters and port
ow characteristics is established. The in uence of new blockage patterns on in-cylinder flow is also studied.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.