مقاله بررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی سوانح دریایی شناورها در محدودهی دریایی اروند با استفاده از روش درونیابی معکوس فاصله (IDW) در محیط (GIS) :
تعداد صفحات :۲۲
این تحقیق برآن است که با تحلیل مکانی حوادث شناورها در محدودهی دریایی و دهانه اروند ، مناطق تمرکز انواع حوادث را شناسایی کند. با تحلیل حوادث پنج سال اخیر به این پرسش خواهیم رسید که آیا مکان یابی ایستگاههای نجات دریایی و محل استقرار تجهیزات استراتژیک تجسس و نجات با مکان جغرافیایی نقاط پر حادثه از نظر مکانی متناسب است یا خیر؟ همچنین دلایل این حوادث از نقطه نظرات مختلف مورد مطالعه قرار میگیرند. کلیه حوادث ناشی از فعالیت دریایی در ناحیه مورد مطالعه در سه گروه سوانح دریایی شناور،تعرض های مرزی، بیماری پرسنل و حوادث حین کار دسته بندی شده اند. سپس وزنفاکتورهایی خسارات مالی و جانی تعریف و مقدار سازی تمام حوادث بر اساس آنها قبل از تحلیل مکانی انجام شده است. تحلیل مکانی در این برنامه از طریق روش وزندهی معکوس فاصله IDW (Inverse Distance Weighting) انجام شده و نقشه تمرکز انواع حوادث استخراج میگردد. تحلیلهای مکانی این تحقیق منتهی پهنه بندی منطقه نحقیق و شناسایی شش ناحیه خطرناک درحوادث شناورها، چهار منطقه پرخطر در حوادث انسانی و یک ناحیه با ریسک بالا در حوادث تعرض مرزی به شناورها گردید. مدیریت امکانات نجات در بعد مکان در مناطق خطرناک و همچنین پیشنهاد استقرار تجهیزات دریایی در محل های پر خطر از نتایج حاصل از تحلیلهای مکانی انجام شده است. در این تحقیق با بررسی مجموعه قوانین و مقررات بین المللی نجات دریایی،به منظور افزایش هماهنگی و توان عملیاتی تجسس و نجات دریایی با کشورهای همسایه، چند پیشنهاد ارایه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.