مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان :
تعداد صفحات :۲۷
هدف از پژوهش حاضر مقاله بررسی رابطه بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در دانشآموزان اول متوسطه (دختر) شهرستان کاشان است. این پژوهش از لحاظ هدف، کاربردی است و از نظر روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی میباشد. جامعه آماری شامل ۲۰۵ نفر از دانشآموزان اول متوسطه (دختر) شهرستان کاشان میباشد که در سال تحصیلی ۹۵-۹۴ مشغول به تحصیل بودند و بر اساس جدول مورگان ۱۰۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت انتخاب نمونههای مورد نظر از روش نمونهگیری خوشهای استفادهشده است. ابزار پژوهش حاضر شامل پرسشنامه کیفیت تجارب یادگیری نیومن میباشد. برای تجزیه و تحلیل دادهها از ضریب همبستگی پیرسون با استفاده از برنامه کامپیوتری SPSS استفاده شد. نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی و کیفیت تجارب یادگیری در سطح آلفای ۰۱/۰ رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد. (۰۱/0P<). همچنین نتایج ضریب همبستگی پیرسون نشان داد بین میزان استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی با مؤلفههای کیفیت تجارب یادگیری (کیفیت منابع، کیفیت محتوا، انعطافپذیری و رابطه استاد-دانشجو) در سطح آلفای ۰۱/۰ رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد. (۰۱/0P<).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.